קריירה ולימודים

שיתוף הפעולה החדש בין המכללות: "צעד חשוב בשיפור השירות"

המכללה לביטוח ופיננסים של לשכת סוכני הביטוח ומכללת עדיף הודיעו על מיזוג ושותפות אסטרטגית. נשיא הלשכה שלמה אייזיק: "המיזוג הוא צעד חשוב בשיפור השירות וההכשרה המקצועית שאנו מציעים לסוכני הביטוח"
 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
המכללה לביטוח ופיננסים של לשכת סוכני הביטוח ומכללת עדיף הכריזו על מיזוג ושותפות אסטרטגית. במסגרת השותפות, כל הפעילות בעולמות הביטוח יתקיימו תחת המותג המכללה לביטוח ופיננסים של לשכת סוכני הביטוח בישראל, בעוד שהקורסים האחרים של מכללת עדיף ימשיכו להתקיים תחת המותג מכללת עדיף.
סוכני הביטוח החברים בלשכה ייהנו מהטבות ייחודיות בקורסים שיתקיימו במכללה, דבר שיחזק את מעמדם המקצועי ויאפשר להם לקבל את ההכשרה הטובה ביותר בענף הביטוח והפיננסים.
נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק ציין: "המיזוג עם מכללת עדיף הוא צעד חשוב בשיפור השירות וההכשרה המקצועית שאנו מציעים לסוכני הביטוח בישראל. שיתוף הפעולה בין שתי המכללות יאפשר לנו לספק הכשרות מקיפות ומקצועיות, ולהעניק לחברי הלשכה הטבות ייחודיות בקורסים השונים".
מנכ"ל מכללת עדיף עופר נוריאל הוסיף: "אנו נרגשים מהמיזוג עם המכללה לביטוח ופיננסים של לשכת סוכני הביטוח בישראל. השותפות הזו תאפשר לנו להמשיך ולספק הכשרות איכותיות ומתקדמות לכלל הציבור, תוך חיזוק הקשר עם סוכני הביטוח והרחבת השירותים שאנו מציעים להם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה