קריירה ולימודים

רוצים לעשות הסבה מקצועית? זאת העיר שתעזור לכם להפוך למורים

רמלה הודיעה על שיתוף פעולה מיוחד עם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, במסגרתו תוענק הכשרה לתושבים עם רקע אקדמי שמעוניינים לעבור למקצועות ההוראה. התכנית כוללת שלושה סמסטרים בלבד. "צעד חשוב להעצמת מערכת החינוך בעיר", הצהיר מיכאל וידל
מערכת ice | 
רמלה מתחדשת (צילום עיריית רמלה)
עיריית רמלה מודיעה על שיתוף פעולה מיוחד עם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (ראשון), הודיע המרכז האקדמי על הקמת תכנית הסבה להוראה עבור אקדמאיים בעיר רמלה. תושבי רמלה יוכלו להיעזר בתכנית, שאורכה רק שלושה סמסטרים, על מנת להתחיל את דרכם המקצועית בתחום החינוך וההוראה. 
במסגרת התכנית יינתנו מלגות לימודים למתאימים. היתרון בתכנית המקומית, על-פי ההודעה, הוא האפשרות ללמוד ולעבור הכשרה בקרבת מקום המגורים וכן להשפיע על עתיד החינוך של העיר. "התכנית היא צעד חשוב להעצמת מערכת החינוך בעיר", אמר ראש עיריית רמלה מיכאל וידל. ביום ראשון ה-4 לאוגוסט יתקיים בעיר יום פתוח מיוחד למתעניינים בו ימסרו פרטים נוספים על התכנית. הנרשמים ביום זה יהיו זכאים להנחה נוספת.
המרכז האקדמי מפעיל תכנית דומות בערים נוספות, ביניהן תל אביב, בת ים, תל מונד, אבן-יהודה ועוד. ד"ר עפר מרבך, הממונה על הסבת אקדמאים ועל תכניות ייחודיות במרכז האקדמי אמר: "התכנית היא ייחודית ומקצועית, שמתכתבת עם ייחודיות העיר ופועלת בשיתוף פעולה מלא עימה. אין ספק שזוהי דרך נפלאה לחולל שינוי, להתפתח מבינה אישית, ולהגיע לתפקיד המשמעותי, המרגש והמשפיע ביותר - להיות מורך, לחנך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה