קריירה ולימודים

מנכ"לית חדשות 13 תחת חרם: זה המהלך המביך שעברה בוואטסאפ

בהודעה ששלח מיד לאחר ההצטרפות שלה חודורוב, נכתב: "שלום לכולם, קבוצת החמ"ל בחדשות 13 מיועדת כידוע לעבודה מקצועית ולשימוש עיתונאים בלבד. בעקבות צירופה של מנכ"לית בלתי כשירה לפורום הזה, העוסק בענייני תוכן רגישים, נאלץ להעביר לעת עתה את שליחת ההודעות החדשותיות לפורום אחר"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
החרם וההשפלה שעוברת המנכ"לית החדשה של חדשות 13, יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ הצטרפה לחמ״ל החדשות של החברה, אלא שעל פי החשיפה של ההתכתבות אצל רן בוקר, העובדים הפסיקו להעביר לשם ידיעות חדשותיות, הוועד פתח קבוצה חדשותית חלופית בלעדיה ובמופגן
בהודעה ששלח מיד לאחר ההצטרפות שלה חודורוב, נכתב: "שלום לכולם, קבוצת החמ"ל בחדשות 13 מיועדת כידוע לעבודה מקצועית ולשימוש עיתונאים בלבד. בעקבות צירופה של מנכ"חלית בלתי כשירה לפורום הזה, העוסק בענייני תוכן רגישים, נאלץ להעביר לעת עתה את שליחת ההודעות החדשותיות לפורום אחר".

עוד נכתב בהמשך ההודעה של חודורוב: "הוועד מנחה את העובדים שלא להשתמש בקבוצה זו עד להודעה חדשה ובמקומה להצטרף לקבוצת החמ"ל החלופית באמצעות הקישור שלהלן. יובהר כי מנהלים מקצועיים ועיתונאי רשת מוזמנים לקבוצה".
כזכור, רק הבוקר נתלו שלטים נגדה ברחוב ברוח השלטים והמחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, קודם לכן הורה חודורוב לעובדים על סכסוך עבודה מול ההנהלה ושמאלוב ברקוביץ' וכי לא יהיו איתה שיחות בעתיד למרות המסר שהוציאה לעובדי החברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כך יעשה למי שאינו נאמן
    כל הכבוד מתן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעיתונות. מתאימים רק מי שעסקו וטחנו עיתונאות. עסקנים יפנו למפלגה המתאימה
    סגור
  • 1.
    בושה. מתן וחבר מרעיו עוסקים בחרם. אכן דוגמא לעם.
    יפעת 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המחרימים בע"מ.
    סגור