קריירה ולימודים

המקצוע המבוקש בישראל נחשף: זו הדרך המהירה להתקבל אליו

מחקר שנערך על ידי IDC מצא את המשרות המבוקשות ביותר על ידי חברות ההייטק בישראל. אז אם אתם מעוניינים לעשות הסבה מקצועית, ריכזנו עבורכם את התחומים בהם כדאי לכם להתרכז
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, .vecteezy)
מחפשים עבודה חדשה? יכול להיות שיש לנו רעיונות לכמה משרות עבורכם. מחקר חדש שנערך עבור האירוע השנתי של חברת Salesforce ישראל, חושף מהם המקצועות המבוקשים ביותר בתחום ה-AI. הרשימה המלאה לפניכם:
המחקר שנערך על ידי IDC מצא כי המקצוע המבוקש ביותר אשר חברות ההייטק מעוניינות לגייס לחיקן הוא מהנדס נתונים. במקום השני, ארכיטקט פתרונות בינה מלאכותית. אחר כך, מהנדס למידת מכונה, אחראי אתיקת בינה מלאכותית, אנליסט עסקי, מנהל תחום בכיר דאטה וארכיטקט נתונים.
לצד זאת, במחקר בדקו כיצד הבינה המלאכותית עשויה להשפיע על ארגונים וחברות בישראל במהלך השנה הקרובה, והוא מצא כי סביר שפתרונות מבוססים AI ישפרו את ביצועי העובדים, ישכללו את המיומנויות שלהם, ואולי הכי חשוב, יסייעו לעובדים להיות מרוצים ומסופקים יותר מהעבודה. עם זאת, חשוב לציין כי כמעט רבע מהנשאלים בסקר שנערך מאמינים כי משרות רבות יבוטלו בעקבות התפתחות הטכנולוגיה – מה שלמעשה עשוי לאיים על עובדים רבים. אין ספק כי לצד היתרונות הרבים של ה-AI, המהפכה הזו עשויה להוביל לשינויים רבים בתוך חברות ההייטק ובעולם, מה שמדאיג באופן ניכר את החוקרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה