קריירה ולימודים

הבנק "האכזרי" נחשף: עשרות עובדים התעצלו - ושילמו על כך ביוקר

תיזהרו, עוקבים אחריכם: בנק וולס פרגו גילה כי עשרות עובדים השתמשו בתוכנות שמדמות תנועות עכבר ומקלדת בזמן שעבדו מרחוק, אך לא עבדו בפועל. בתגובה, הבנק פעל בחריפות והחליט לפטר אותם באופן מידי
מערכת ice |  1
פיטורים (צילום shutterstock, אילוסטרציה AI)
מתעצלים בעבודה? אולי כדאי לכם להפסיק, או לפחות לוודא שלא עוקבים אחריכם. בנק וולס פרגו, שנחשב לאחד מהגדולים ביותר בארצות הברית, פיטר עשרות עובדים לאחר שגילה שהם העמידו פנים כי הם עובדים, בזמן שבפועל הם התבטלו.  כפי שנכתב במסמכים מטעם הבנק שהוגשו לרשות הרגולטורית של תעשיית הפיננסים בארה"ב (FINRA), העובדים "פוטרו לאחר שנבדקו טענות הנוגעות להדמיה של פעילות מקלדת, תוך יצירת רושם של עבודה פעולה"
כפי שפורסם בבלומברג, בשנת 2022 הבנק הכריח את העובדים לחזור למקום העבודה לאחר כשנה וחצי בה הם עבדו מרחוק (בעקבות מגפת הקורונה). סביר כי לאחר שעלו חשדות בנוגע להספק של עובדים רבים בתקופה זו, התקבלה החלטה לברר לעומק את העבודה של כל עובד ועובד במהלך היום, והממצאים? כלל לא מזהירים במיוחד. התברר כי העובדים השתמשו בתוכנות שמדמות תנועת עכבר ומקלדת, אך לא עבדו בפעול.
"וולס פרגו מצפה מעובדיו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ואינו מוכן לסבול התנהגות שאינה אתית", אמר דובר הבנק לאחר הגילוי. ההנהלה החליטה שלא להסתפק בשיחת נזיפה, ופיטרה באופן מידי את כלל העובדים שנמצא כי התעצלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבולוציה הפוכה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטכנולוגיה הביאה אותנו קדימה כדי להחזיר אותנו אחורה!!!!
    סגור