קריירה ולימודים

הסוף לאלימות בבית? חברות ההיי-טק פועלות למיגור התופעה

פורום מיכל סלה משיק את שבוע ה-SafeTech הראשון המבקש למצוא פתרונות טכנולוגיים להגנה על נשים בביתן. במהלכו יתחרו - 30 חברות הייטק במטרה לפתח מיזמים מצילי חיים. גמר התחרות יתקיים במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג
מערכת ice | 
אלימות כלפי נשים (צילום pexels)
בצל מלחמת חרבות ברזל והעובדה כי 19 נשים עדיין מוחזקות בשבי החמאס וכן לאחר שקראו להוסיף קריטריון אלימות במשפחה לקבל נשקים, הכריז היום (ראשון) פורום מיכל סלמה על קיומו של שבוע ה-SafeTech הראשון, בנושא פתרונות טכנולוגיים להגנה על נשים בביתן.
פורום מיכל סלה החליט על השקת האירוע לאחר שנצפתה עלייה של 20% באלימות כלפי נשים בביתן. האירוע שיתקיים בירושלים בין ה-22 במאי ל-29 במאי יפתח עם הזנקתו של הקאתון מיכל סלה  Safe@Homeהשנתי. במהלכו יתחרו 35 צוותים מ-30 חברות הייטק ביניהן: מובילאיי, פייפאל, החברה המובילה של השנה, התעשייה האווירית ורבות אחרות. זאת במטרה לפתח מיזמים טכנולוגיים מצילי חיים ומונעים רצח נשים בביתן. התחרות תתקיים במשך שלושה ימים כאשר ביום האחרון של הכנס יתקיים הגמר במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג בביתו.
עוד בכנס יתקיים סיור VIP לבכירים הכולל מפגשים ושיחות עם הצוותים המשתתפים בתחרות ופאנל SafeTech מקצועי בנושא הסבת טכנולוגיות קיימות לצורך טיפול באלימות בבית. לילי בן עמי, מייסדת ומנכ"לית פורום מיכל סלמה מסרה על האירוע: "ההקאתון מתקיים בצל המלחמה, לפיתוח פתרונות מצילי חיים, בשילוב כוחות של תעשיית הייטק וגורמי ממשל. אלימות במשפחה היא חזית נוספת ואסור שזה יעבור מתחת לרדאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה