קריירה ולימודים

היו"ר הוותיק של מזרחי טפחות חוזר לבנק: זה הג'וב החדש שלו

משה וידמן בן ה-81, היו"ר הוותיק והמיתולוגי של בנק מזרחי טפחות, קיבל אישור מהמפקח על הבנקים למינויו כדירקטור הבנק בשנית, מאז שפרש מכהונת יו"ר הבנק רק לאחרונה. צעד נוסף לקראת ההצבעה על מינויו באסיפה הכללית הקרובה של הבנק
מערכת ice | 
מנכל מזרחי טפחות ומשה וידמן (צילום יחצ)
המפקח על הבנקים אישר היום (ראשון) את מינויו הרשמי של משה וידמן, יו"ר הבנק הוותיק, בחזרה לכס הדירקטוריון. הודעתו של המפקח על הבנקים מגיעה כחודש לפני האסיפה הכללית של הבנק שתצביע על מועמדותו.
כזכור, משה וידמן מונה ליו"ר בנק מזרחי טפחות בדצמבר 2012, במקומו של יעקב פרי שפרש באוקטובר אותה שנה. וידמן נולד בדצמבר 1943, ושימש בתחילת שנות ה-80' כמשנה לחשב הכללי אוצר, דירקטור בחברה לישראל ובבנק לאומי, ונחשב איש של האחרים עופר בבנק.

וידמן שימש ב-11 שנה בתפקיד יו"ר הבנק, והיה היו"ר הוותיק ביותר בענף הבנקאות בישראל. הוא סיים את תפקידו בדצמבר האחרון, לאחר 2 הארכות קצרות שקיבל מהפיקוח על הבנקים. בפברואר האחרון נבחר אבי זדלמן, יו"ר קבוצת פוקס, לתפקיד יו"ר הבנק במקומו של וידמן. זלדמן החל את דרכו בקבוצת פוקס בשנת 2008 כאשר החליף את הראל ויזל בתפקיד יו"ר הדירקטוריון. הוא כיהן דירקטור במזרחי טפחות במשך תשע השנים האחרונות.
באסיפה הכללית המיוחדת של מזרחי טפחות שתיערך ב-13.6, הוצע למנות מחדש את וידמן כדירקטור בבנק כבר ביוני הקרוב לכהונה קצרה עד תום שנת 2025, וכלשון הבנק על ההחלטה: "מר וידמן הוערך בעבר על ידי הדירקטוריון כבעל מומחיות חשבונאית ופיננסית וכבעל כשירות מקצועית".
המפקח על הבנקים, דניאל חחיאשוילי, העביר לבנק אור ירוק לחזרתו של וידמן לכס הדירקטוריון וכי על סמך המידע שהועבר אליו: "אין לי התנגדות למינוי מר משה וידמן כדירקטור במוסדכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה