קריירה ולימודים

המשלחת הישראלית חוששת: תקרית חמורה במצעד הדגלים של האירוויזיון

אילה מזרחי, הדמות הבכירה ביותר של כאן במשלחת, כינסה את חברי המשלחת הישראלית וביקשה להוריד פרופיל, לא לצלם ללא אישור, וכמובן שלא להיגרר לפרובוקציות: ״האווירה כאן מתוחה כמו שלא הייתה מעולם״, סיפר גורם, ״כולם רק רוצים שיגמר בשלום״
מערכת ice | 
אירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
בשל הבלאגן הגדול במצעד הדגלים, ראשי המשלחת הישראלית חוששים מתקריות נוספות ודורשים בשיחה עם כלל חברי המשלחת לאירוויזיון 2024 במאלמו, שלא להעלות תכנים לרשתות החברתיות ללא אישור של הגורמים המצולמים.
הנציגה האירית קושרת את היעדרותה ממצעד הדגלים לאירוע שבו הייתה צריכה לערב את ה-EBU. הערכות במשלחת הישראלית: בעקבות התקרית עם הסטייליסט איתי בצלאלי, שלפי בוקר צילם לפני המצעד את התמודדת היווניה, האירית והשוויצרי שהגיבו בכעס: ״לא הייתי היחיד שצילם״ אמר בצלאלי שהורחק מהמתחם לאור המקרה.

ראשי המשלחת למעשה מבקשים מהם להיזהר ולא להגיע למצב בו הביטחון האישי שלהם יהיה בסכנה לאור העוינות בתחרות. החשש הוא שעד תחילת האירוויזיון ינסו לגרור אותם  לפרובוקציות שעלולות להיות בעייתיות לישראל, להסברה ובתחרות.
על פי רן בוקר, אילה מזרחי, הדמות הבכירה ביותר של כאן במשלחת, כינסה את חברי המשלחת הישראלית וביקשה להוריד פרופיל, לא לצלם ללא אישור, וכמובן שלא להיגרר לפרובוקציות: ״האווירה כאן מתוחה כמו שלא הייתה מעולם״, סיפר גורם, ״כולם רק רוצים שיגמר בשלום״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה