קריירה ולימודים

מענק מיוחד של 3,500 שקל: מי הזכאים לקבל?

אתמול נערך בבית החייל ירושלים, טקס הוקרה לכבוד 120 חיילות וחיילי צה״ל אשר נבחרו כמצטייני הנשיא ליום העצמאות תשפ״ד
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
אירוע מרגש במעמד נשיא המדינה שיעניק למצטיינים בטקס שיתקיים ביום העצמאות בבית הנשיא, מלגת לימודים על סך 3,500 שקל לכל מצטיין, תרומתו הנדיבה של עו״ד קלמן גרובנר.
עו״ד גרובנר אשר כילד צעיר לפני למעלה מ 90 שנה, הוא ומשפחתו נמלטו מגרמניה הנאצית, הקים את ביתו ומשפחתו במדינת ישראל. עו״ד קלמן תורם מזה עשרות שנים לתחום החינוך, בחר השנה באמצעות האגודה למען החייל, את 120 המלגות  להוקרתם של החיילים והחיילות, המצטיינים והמצטיינות וכביטוי לאהבתו.
 
יו״ר האגודה למען החייל, האלוף במילואים יורם יאיר- ייה, אמר לחיילים במפגש: ״ממרום שנותיי ולמעלה מ 60 שנה מאז  שהתגייסתי לצה״ל, יש לי הערכה מיוחדת למצטיינים ולמצטיינות בשנה של לחימה. בתוך הדור הזה בו רבים כל כך סיפורי הגבורה ומסירות הנפש, קשה במיוחד לבלוט. אז אני מעריך אתכם שבעתיים ומצדיע לכם. 

צילום: האגודה למען החייל
דבר נוסף ששימח אותי מאוד, זה הייצוג הנכבד של לוחמות, חיילות וקצינות ברשימת ה- 120. אות כבוד לכן ולצה״ל שמימשתן את העוצמה הנשית. המשכנה לשמש דוגמא ומופת לחברה הישראלית כולה. נמשיך לתמוך בחיילי צה״ל הפצועים, לחבק את משפחות הנופלים ולהתפלל שנזכה לראות בקרוב את שיבת כל החטופים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה