קריירה ולימודים

טויוטה מציגה: אלה הזוכים במיליון שקל בתחרות היוקרתית

מיליון שקלים ל"חברים לרפואה", המיזם שמציל חיים וגם שומר על הסביבה, שזכה בתחרות "Israel Earth Prize" של טויוטה ישראל

מערכת ice | 
טויוטה ישראל (צילום רונן טופלברג)
תחרות "ISRAEL EARTH PRIZE", שהתקיימה בפעם השנייה, הגיעה לסיומה עם ההכרזה על "חברים לרפואה" כמיזם הזוכה במיליון שקלים. את התחרות יזמו קבוצת יוניון וטויוטה ישראל והיא מתפרסת על פני מספר שנים במהלכן מוענק סכום מצטבר של 5 מיליון שקלים לפחות ליוזמות חדשניות מתחום הסביבה והקיימות.
 
טויוטה ישראל העניקה בנוסף הוקרה בסך 50,000 שקל למיזם "חזית הבית", שהוקם ע"י משפחת רובינזון בעקבות אירועי השבעה באוקטובר ומבקש לתת מענה למפונים תחושה של בית בכל מקום בו הם שוהים, על טהרת הקיימות.
עמותת 'חברים לרפואה' נוסדה על ידי ברוך ליברמן ויחיאל לנדמן ז"ל והיא המסגרת היחידה בארץ שמתווכת בין תרופות שלא נעשה בהן שימוש לבין חולים הזקוקים להן. המיזם נולד בעקבות ההבנה כי מדי שנה נזרקות לפח או למי הביוב תרופות בהיקף של מעל 500 מיליון שקלים שיכולות לשמש חולים רבים ולהציל חיים.
מאז הוקמה העמותה ב-2003 היא מסייעת לכ-7,000 חולים מידי חודש לקבל חינם את הטיפול שהם זקוקים לו וסיפקה בשנה האחרונה מגוון תרופות, החל מתרופות בסיסיות ועד כאלו שאינן בסל הבריאות בשווי של למעלה מ-96 מיליון שקלים.
מרב שוורץ, סמנכ"לית משאבי אנוש יוניון מוטורס ומובילת פרויקט פרס הסביבה של ישראל: "אנחנו גאים בפרויקט הייחודי שלנו 'Israel Earth Prize', ששם זרקור על יוזמות פורצות דרך בתחום הסביבה והקיימות בישראל ומודים למאות היזמים שהגישו מועמדותם.
'חברים לרפואה' היא דוגמה מופתית לארגון שפועל ללא לאות להציל חיים וגם לשמור על הסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובפתרונות יצירתיים. אנו מאמינים שפרויקטים כמו אלה יהוו השראה עבור רבים אחרים לפעול למען עתיד טוב יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה