קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה: זה מה שעליכם לעשות עבור המענק

בהודעה למעסיקים בישראל, נכתב: "כדי להקל עליכם בתקופה הזו, אנו חוזרים ומדגישים שאינכם צריכים לצרף לבקשה החודשית לתגמול מילואים אישור צבאי (3010), גם אם צה"ל העביר לכם אישורים צבאיים (3010) במהלך השירות של העובד"
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
כאשר היום [שלישי] כל הסניפים בישראל סגורים בשל הבחירות לרשויות המקומיות, במוסד לביטוח לאומי פרסם ביממה האחרונה עדכון חדש למעסיקים בנוגע להגשת בקשה לתגמול מילואים.
בהודעה נכתב: "כדי להקל עליכם בתקופה הזו, אנו חוזרים ומדגישים שאינכם צריכים לצרף לבקשה החודשית לתגמול מילואים אישור צבאי (3010), גם אם צה"ל העביר לכם אישורים צבאיים (3010) במהלך השירות של העובד".

עוד הסבירו בביטוח הלאומי בהודעה שפורסמה גם ברשתות החברתיות: "שימו לב, גם אם האישורים הצבאיים של צה"ל לא תואמים את תקופות השירות שדיווחתם עליהן כל חודש - אין להגיש תביעה מחדש".
עוד הודעה שפורסמה היא: "​נפגעי איבה שימו לב,כדי להקל עליכם בקבלת הזכויות המגיעות לכם, קיצרנו עבורכם את התהליך, ויצרנו במיוחד עבורכם טופס מקוון מקוצר לקבלת תגמול טיפול רפואי או תגמול נכות. לטופס יש לצרף מסמכים רפואיים ו/או דו"ח מטפל ממרכזי החוסן ושאלון למטופל. הטופס מותאם וינחה אתכם לגבי התגמול שמגיע לכם, בהתאם למצבכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה