רכב

יצרנית האופנועים הנחשקים נכנסת לשוק חדש - זה הדגם שיגיע לישראל

אין ילד איטלקי שלא מכיר את מותג האופנועים "דוקאטי", כאשר בהשוואה למכוניות, מדובר ב"פרארי של האופנועים". באיטליה המותג הוא מושא לגאווה ומעניין לראות כיצד יגיבו האיטלקים לשינוי הדרמטי
מערכת ice |  5
קורקינט דוקאטי (צילום יח"צ)
חברת אופנעי המרוץ והיוקרה האיטלקית דוקאטי, נוסדה בשנת 1926, במטרה לייצר חלקי רדיו, שואבי אבק ומוצרים נוספים. לאחר גלגולים רבים והפצצת מפעל החברה במלחמת העולם השנייה, לבסוף החברה החלה לייצר אופנועים והפכה לאחד המותגים הנחשקים בעולם האופנועים.
לאחר זכיות רבות באליפויות עולם וייצור דגמי אופנועים שקטפו פרסים בזה אחר זה, דוקאטי הפכה להיות מושא להערצה ברחבי איטליה. עם פרארי ולמבורגיני, דוקאטי נמצאת בטופ של העולם המוטורי ודגמי החברה נחשבים למבוקשים מאוד בקרב חובבי הדו-גלגלי.
כעת נודע כי חברת האופנועים נכנסת לשוק חדש והחלה לייצר קורקינטים חשמליים, כחלק ממהפכת כלי הרכב החשמליים בשנים האחרונות. הדגם הראשון שישווק בישראל, על ידי חברת המילטון שחתמה על הסכם עם החברה, הוא DUCATI CITY CROSS EX.
לדברי החברה, דגם הסיטי קרוס מגיע עם מרכב עמידה יציב ורחב למניעת החלקה, מציג צמיגי שטח רחבים בגודל 10 אינץ' ללא פנימית למניעת פנצ'רים, מערכת בלימה כפולה שכוללת בלם חשמלי קדמי ובלם דיסק אחורי.
בנוסף הוא מגיע עם תאורת לד אחורית וקדמית, מסך תצוגה לד מובנה בכידון לתצוגה של מהירות נסיעה, מצב סוללה מצב תאורה ואיתותים. בנוסף, תוכלו למצוא אפשרות חיבור לאפליקציה באמצעות בלוטות'.  

רוני אהרוני, סמנכ"לית השיווק של קבוצת המילטון מסרה: "אנו נרגשים לקראת כניסתם של הקורקינטים מבית המותג האייקוני DUCATI  , לתוך פורטפוליו המותגים שלנו. אנחנו כקבוצה חשים מחויבות תמידית להרחיב את תמהיל המותגים ולהמשיך להציע לקהל לקוחותינו מוצרים חדשניים ואיכותיים של המותגים המובילים בעולם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כמו הרבה מותגים איטלקיים
    חירטוט 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש את השם דוקאטי ופרארי על כל מיני דברים מוזרים, תמורת כסף אפשר כמעט הכל שם
    סגור
  • 4.
    תמונה מחורבנת אחת? על זה מאמאר? (ל"ת)
    חוסם אותכם בפיד ביי 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בישראל החל מ-חצי מליון ש"ח בלבד. (ל"ת)
    ריאלי 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    קורקינט זה לא אופנוע
    חיים 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמנם היצרן מייצר גם אופנועים אך לישראל יגיע רק הקורקינט שמתוצרתו. כך שאין רלוונטיות לעובדה שהאופנוע שלו נחשב לפרארי של עולם האופנועים. מעבר לכך שהכותרת היא שקרית ומטעה כי אין מדובר באופנוע אלא בקורקינט.
    סגור
  • 1.
    תמונה להמחשה יא ליצני חצר (ל"ת)
    אייל 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור