רכב

נתיבי איילון נחסמו לתנועה: פקקי ענק בכבישים המרכזיים בישראל

בעקבות הפגנות לשחרור החטופים שנערכות בשעה זו בתל אביב, המפגינים ירדו אל נתיבי איילון וחסמו את תנועת המכוניות, כאשר פקקי ענק נוצרו במקום
מערכת ice | 
פקק (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בעקבות הפגנות לשחרור החטופים שנערכות בשעה זו בתל אביב, המפגינים ירדו אל נתיבי איילון וחסמו את תנועת המכוניות, כאשר פקקי ענק נוצרו במקום. כך דווח הערב (רביעי) על ידי אגף התנועה של משטרת ישראל.
בהודעה הרשמית שנכתבה בעמוד הטלגרם של אגף התנועה נכתב כי "מחלף השלום  (כביש 20), היריד לכביש איילון לדרום נחסם לתנועה בעקבות ירידה של מפגינים לנתיבי איילון, אנו מפנים את התנועה לכוון מחלף ההלכה. כביש איילון מחלף ההלכה-מחלף השלום: נתיב אחד פתוח לנסיעה. ציבור הנהגים מתבקש לנהוג במשנה זהירות ולהישמע להוראת השוטרים במקום.
כזכור, זו ממש לא הפעם האחרונה שנתיבי איילון נחסמים לתנועה, כאשר בכל הימים האחרונים מפגינים ירדו לכביש וחסמו את נתיבי איילון לתנועת מכוניות, זאת על רקע ההפגנות בדרישה לשחרור החטופים, כאשר 136 נמצאים כבר 110 ימים בשבי החמאס, אחרי שנחטפו עם פתיחת מלחמת "חרבות ברזל" והמתקפה האכזרית של חמאס, כאשר הם קוראים לעסקה עם החמאס ושחרור כל החטופים עכשיו, לפני שזה יהיה מאוחר מדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה