רכב

רכבת ישראל בבשורה אדירה: אלו התחנות שייפתחו ב-26.11

אחרי ש-850 איש חזרו לרציפי הרכבת באופקים ונתיבות ולצד חידוש השירות בדרום השלימו במשרד התחבורה וברכבת את פתיחתן מחדש של כל תחנות קו העמק, הרכבת ממשיכה במגמת חידוש השירות בתחנות נוספות וצפויה לפתוח ביום ראשון 26.11.23 את תחנות אחיהוד, הוד השרון סוקולוב, כפר חב"ד
מערכת ice |  4
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הבטחון ומסכמת עליית מדרגה שירותית נוספת בתהליך חידוש השירות בתחנות הרכבת ברחבי הארץ. עוד מוסיפים ברכבת כי ביום ראשון הקרוב 26.11.23 צפויה הרכבת לפתוח מחדש את תחנות אחיהוד, הוד השרון סוקולוב, וכפר חב"ד. 
בנוסף עיבתה הרכבת את תדירות הרכבות בקו הרצליה-ת"א-ראשל"צ משה דיין-אשקלון (העובר בתחנות טבעת השרון), וזו עומדת כעת בחלק מהשעות על שתי רכבות מידי שעה, לכל כיוון. ברכבת ממליצים להתעדכן בזמני הנסיעה וברשימת התחנות והכניסות הסגורות לשירות באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. 

אתמול (ראשון) נרשמה אבן דרך חשובה במסגרתה חידשו משרד התחבורה ורכבת ישראל את השירות הרכבתי בקו הנגב המערבי (תחנות אופקים ונתיבות) אשר פעילותו הופסקה עם תחילת המלחמה, בתחנות אופקים ונתיבות נרשמה תנועה דלילה (באופן יחסי), ועברו בהן אתמול כ-850 נוסעים. ברכבת מציינים כי הם צופים כי נתונים אלה יגדלו בזמן הקרוב, וכי תפוסת הרכבות נבחנת כל העת על מנת לבצע התאמות שירותיות נוספות בהמשך.
יצויין כי בשלב זה ובהתאם להנחיות גורמי הבטחון, הרכבות מופעלות בין תחנות נתיבות, אופקים ובאר שבע. בתחנת באר שבע ניתן לבצע החלפה ליעדים נוספים. נוסעים מתחנות אופקים ונתיבות שיעדם או מוצאם תחנות אשקלון או יעדים צפוניים מאשקלון, יכולים להשתמש בשירותי ההיסעים המופעלים בין תחנות נתיבות ואשקלון, ומתחנת אשקלון להמשיך ליעדם בנסיעה רציפה ברכבת. לצד תחנות הנגב המערבי, חידשו משרד התחבורה ורכבת ישראל את השירות בתחנת יוקנעם כפר יהושע, ובכך השלימו את פתיחתן מחדש של כל תחנות קו העמק.
ברכבת ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הבטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של כ-900 עובדים למילואים, מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד"כ ראשונה): מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חבל על הכסף. רכבות שא עובדות בשבת
    שר 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רכבות שמסרבות לחילים להגיע לחופשות בושה וחרפה. במלחמה ביבי סרב להסיע אנשים סגרו התחבורה. שימשיכו להיטבח אנשים הדם בידים של ממשלת הביזה והביזיון
    סגור
  • 3.
    עוד יחצנות רקובה מבית רקב (ל"ת)
    מירי אמסלם 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ומה קרית חיים תמיד מקפחים את חוצות המפרץ השארתם ולמה בי (ל"ת)
    אזרחית 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תחנת רכבת הבאה
    ליאן 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מועצה אזורית אשכול, כפר עזה
    סגור