רכב

כדי שלא יטפלו בפצועים: כך חיבלו המחבלים באמבולנסים של מד"א

צפו: כך מרצחי חמאס פגעו באמבולנס של מגן דוד אדום בכיסופים, עם תחילת מתקפת הפתע האכזרית ב-7 באוקטובר, כדי שלא יצליח לאסוף פצועים. בנוסף, מתחילת המלחמה נרצחו שלושה עובדי ומתנדבי, וארבעה נוספים נפצעו
מערכת ice | 
אמבולנס שנפגע בידי מחבלים (צילום דוברות מגן דוד אדום)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (חמישי) ליומה ה-20 של לחימה קשה אחרי מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 נוספים נפצעו ולמעלה מ-220 אנשים נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה ומוחזקים כשבויים בידיי ארגון הטרור הרצחני חמאס.
ביום הראשון למלחמת חרבות ברזל, עם התקפות המחבלים של חמאס על יישובי העוטף, ירו המחבלים גם על דפנות, גלגלי והשמשות של אמבולנס מגן דוד אדום בכיסופים. המחבלים פגעו באמבולנס על מנת להשבית  אותו ולמנוע מהחובשים ומהפראמדיקים של מגן דוד אדום להעניק סיוע רפואי לפצועים ולפנות אותם לבתי החולים.
מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" נרצחו שלושה עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום - אהרון חיימוב ז״ל, שנרצח כשנורה בעת שנהג באמבולנס של מגן דוד אדום, בדרכו לטפל בפצועים, עמית מן ז״ל שנרצחה על ידי מחבלים בעת שטיפלה בפצועים במרפאה בקיבוץ בארי, ואביה חצרוני ז״ל שנרצח כשנורה על ידי מחבלים בקיבוץ בארי. בנוסף לכך, נפצעו ארבעה עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה