רכב
מהפכה ברב קו: זה מה שיקרה למחזיקי הכרטיס מהיום
במוקד החדש של *8787 קיימת אופציה לשיחה עם בוט קולי או עם נציג שירות אנושי. הנוסעים יקבלו מענה על כל הנושאים הקשורים לשעות קווים, מספרי אוטובוסים, תכנון נסיעה ועוד, וכמובן גם לברר היכן קיימות עמדות להטענת הרב קו. כך מחזיקי הרב קו לא צריכים יותר לחכות לנציג שירות
ניתן יהיה לקבל שירות מדויק בהסתמך על כתובת או מספר תחנה ובכך לתכנן את הנסיעה בצורה נכונה גם בלי לפנות למוקד השירות ששעות פעילותו מוגבלות, השירות יינתן בעברית, ערבית ואנגלית ויחסוך זמן רב להמתנה לנציג שירות, כשניתן יהיה לקבל את כל התשובות לבד.
במוקד החדש של *8787 קיימת אופציה לשיחה עם בוט קולי או עם נציג שירות אנושי. הנוסעים יקבלו מענה על כל הנוסעים הקשורים לשעות קווים, מספרי אוטובוסים, תכנון נסיעה ועוד. כך או כך, מרכז השירות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית 8787* פועל בימים ראשון עד רביעי, מהשעה 05:30 בבוקר ועד לשעה 01:30 אחר חצות.
עוד ב-
בנוסף, ביום חמישי המרכז פועל מהשעה 05:30 בבוקר וברצף עד כניסת שבת ביום שישי. במוצאי שבת ובמוצאי חג פועל המרכז משעה לאחר צאת השבת או החג וברצף עד ליום שלמחרת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(19):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
17.מקבלים מידע על הנוסעים?או הנושאים? (ל"ת)מאיה 09/2023/29הגב לתגובה זו1 0סגור
-
16.זה מה שיקרה לי אם יש לי כרטיס? (ל"ת)ניסוח גרוע 09/2023/28הגב לתגובה זו0 1סגור
-
15.רב קוחיים 09/2023/27הגב לתגובה זו0 0יש כבר מוביטסגור
-
14.כל עוד אין מודיעין באינטרנט פשוט, שום בוט לא יעזור.שום כלום 09/2023/27הגב לתגובה זו3 1נזם זהב באף חזיר.סגור
-
13.שירות לקוחות על הםניםשירן 09/2023/26הגב לתגובה זו1 2יחס מחפיר. קווים בחוסר לחכות לאוטובוס שעה יחס מחםיר ונציגים שמנתקים את הטלפון בפרצוףסגור
- טען עוד
-
12.מוחרים לנו שטויות וזה למהBash 09/2023/26הגב לתגובה זו0 3לגבה הגעה בזמן אפשר גם לתאם באפליקציה מוביט למשל טעינה כרסיס יש אפליקציה רו-קו שה בודק יתרה בכרטיס וגם טוען אז מה החרטותים שמוחרים לאנשים ?סגור
-
מוכרים, לא מוחרים (ל"ת)א 09/2023/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.מי שהאמת רוצה להגיע ובזמן שיקנה רכב פרטי (ל"ת)ענת 09/2023/26הגב לתגובה זו3 2סגור
-
עם הפקקים של היום גם רכב פרטי לא יעזור (ל"ת)אבי 09/2023/28הגב לתגובה זו1 0סגור
-
10.יקבלו מענה קולי על כל הנושאים, התכוונתם.ענת 09/2023/26הגב לתגובה זו0 2תעשו הגהה, לפני הפרסום.סגור
-
9.נציג למענהאביבה-טליה 09/2023/26הגב לתגובה זו0 2הם אלופים.עונים מהר ובאדיבות רבה. ממש כייף לצלצל אליהםסגור
-
8.איך תמיד הכל ל"טובתינו"...גולי 09/2023/26הגב לתגובה זו12 0איך מציגים את זה יפה אה? לטובתינו יש עכשיו גם בוטים חכמים (בכאילו. כי תמיד דווקא לשאלה שלנו אין ממש תשובה!). ורק לבינתיים משאיריםקצת מהנציגים האנושיים שנתרגל לאט. כמו בבנק או בדואר וכו'. באמת לטובתינוסגור
-
7.למה יקבלו מידע על כל הנוסעים?נוסע 09/2023/25הגב לתגובה זו2 3נושאים כאלו זה בגבולות פרטיות.סגור
-
6.טעות בהגההפרדי 09/2023/25הגב לתגובה זו5 1הנוסעים יקבלו מענה על כל הנוסעים הקשורים לשעות קווים.... לתקן-"הנושאים" ולא "הנוסעים" (בפעם השניה)סגור
-
5.פקחים בריונים אלימיםורד 09/2023/25הגב לתגובה זו31 2תעיפו את הפקחים חיות האדם באוטובוסים בחיפה או שנחרים את אגד אחרי תביעה יצוגית שכבר מתארגנת על אלימות שלהם כנגד קטינים קשישים וחסרי ישעסגור
-
4.מהפכה ?יוסי ט 09/2023/24הגב לתגובה זו7 0למה להקטין ? למה הלשון הרזה הזו ? אין מילים הולמות יותר ? הרי מדובר בשינוי סדרי עולם. חיינו ישתנו מעכשיו. מה לנו מהפכה משפטית ? מה לנו הסכמי שלום, זה הדבר. מעכשיו אמרו כך בערב יוה''כ תשפ'ג, נשמעו פעמי משיח.סגור
-
3.מהפכהאיציק 09/2023/24הגב לתגובה זו5 0זה מהפכה?סגור
-
2.איך 24/7 אם מכניסת השבת עד מוצ"ש אין מענה (ל"ת)לו 09/2023/24הגב לתגובה זו7 0סגור
-
1.גרוע זאין גם מענה אנושי (ל"ת)יפעת 09/2023/24הגב לתגובה זו7 2סגור