רכב

חברת אי וי מוטורס בעסקה חדשה: אלה הרכבים שיגיעו לישראל

חברת אי וי מוטורס חתמה על הסכם לייצוג בישראל של חברת יאנגז'ו להבאה ושיווק של רכבים חשמליים מסחריים מתקדמים של מותג יורייס המיועדים לשוק רכבי הקירור, הובלה, היסעים ולציי חברות שילוח
מערכת ice | 
רכב מסחרי (צילום יח"צ)

רכבים חשמליים חדשים יגיעו בקרוב לישראל: חברת אי וי מוטורס חתמה על הסכם ייצוג בישראל של חברת יאנגז'ו להבאה ושיווק רכבים חשמליים מסחריים מתקדמים של מותג יורייס המיועדים לשוק רכבי הקירור, הובלה, היסעים וציי חברות שילוח.


הדגם הראשון שמגיע הוא רכב מסחרי 4.5 טון בעל כושר העמסה של 1250 ק"ג להובלה ושילוח סחורות ועם מגוון התאמות לצרכי הלקוח. רכבים אלה מצוידים בסוללה גדולה בעלת הספק של KWh ובעלי טווח נסיעה של 300 KM לפי התקן האירופאי המחמיר WLTP. אי וי מטורוס מייבאת את את המותגים: JAC MOTORS, דגם ראשון של היצרן w5 הגיע משלוח ראשון לאספקה ללקוחות של מותג האוטובוסים AKNAI ו- LEVC המוניות הלונדוניות והמסחרית שלהם VN5.
 


אוהד זליגמן יו"ר חברת אי וי מוטורס מסר: "החברה שמחה להרחיב את מגוון הדגמים והמותגים המוצאים לשוק הישראלי ולהביא לישראל את בשורת הרכבים החשמליים המסחריים של חברת יאנגזו ובכך לתת מענה כולל ומשלים לכלל הסגמנטים של רכבים חשמליים המיובאים על ידי חברת אי וי מוטורס".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה