רכב

המשטרה מחלקת עשרות דוחות בכביש הזה: הנהגים משלמים ביוקר

במבצע אכיפה בכביש 90 בגזרת אילת,  16 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם, 8 דוחות נרשמו בגין חגורות בטיחות. וכמו כן, גם 34 דוחות נרשמו בגין סטיה מנתיב
מערכת ice | 
מיליוני שקלים יוחזרו בגלל טעות בגבייה (צילום pixabay, vecteezy, פלאש 90/ נתי שוחט)
בפעילות של שוטרי אגף התנועה בכביש 90 בגזרת אילת וערבה נרשמו 129 דוחות. בפירוט חלק מהעבירות שנאכפו, דווח בסך הכל על 51 דוחות נרשמו בגין נהיגה משמאל לקו הפרדה רצוף.
לצד זאת, 16 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם, 8 דוחות נרשמו בגין חגורות בטיחות. וכמו כן, גם 34 דוחות נרשמו בגין סטיה מנתיב.

שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת בדגש לצירי תנועה בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגיים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.
אגב, בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת המדינה והיום דחה את הערעור שהוגש נגד הכרעת-דינו של בית המשפט לתעבורה בבאר-שבע, בה נקבע, כי מערכת א3 המשמשת את משטרת ישראל לאכיפת מהירות נסיעה של כלי רכב הנה אמינה ומפיקה תוצאות מדוייקות.
עפ"י הכרעת-דינו המקורית של בית המשפט לתעבורה, הוכח מעל לכל ספק סביר, כי מערכת א3 מספקת תוצאות מדידת מהירות אמינות ביחס לכלי הרכב הנמדדים על ידה, וכי ניתן להתבסס על תוצאות  מדידות אלו לצורך הרשעה במסגרת ההליך הפלילי נגד הנהגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה