רכב

הדגם המשודרג: ג'ילי משיקה את ה-Geometry C החדשה

הקרוסאובר החשמלי של GEELY מציע טווח נסיעה של עד 485 ק"מ בגרסת סוללה 70 קוט"ש (לעומת טווח של 460 ק"מ בדגם היוצא), וטווח נסיעה של עד 359 ק"מ בגרסת סוללה 53 קוט"ש (לעומת טווח של 350 ק"מ בדגם היוצא)
מערכת ice | 
Geometry C (צילום GEELY)
עם מעל 11,000 רכבים שנעים על כבישי ישראל ותואר "החשמלית הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2022" - GEELY משיקה היום (רביעי) בישראל את גרסתה החדשה לדגם הפופולרי Geometry C, או בשמה הרשמי: Geometry C GEELY החדש.
הקרוסאובר החשמלי של GEELY מציע טווח נסיעה של עד 485 ק"מ בגרסת סוללה 70 קוט"ש (לעומת טווח של 460 ק"מ בדגם היוצא), וטווח נסיעה של עד 359 ק"מ בגרסת סוללה 53 קוט"ש (לעומת טווח של 350 ק"מ בדגם היוצא).

ה-Geometry C החדשה זכתה לשדרוגים חדשים ב-4 מישורים - עיצוב עדכני, מערכת ניהול אנרגיה חכמה, מולטימדיה חדשנית (כולל WAZE מובנה וממשק בעברית) ומערכות בטיחות מתקדמות לנהיגה חכמה.
הדגם החדש כולל 4 מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות בנוסף לשלל מערכות הבטיחות המתקדמות הקיימות בדגם היוצא.
במועד ההשקה תושק לראשונה אפליקציית My Geely App שתעניק ללקוחות מידע מגוון ושימושי ותאפשר תקשורת ישירה ונוחה באמצעות טכנולוגיה אישית ומתקדמת.
הדגם החדש, שישווק החל מהחודש, יוצע ב-2 רמות גימור לכל גרסת סוללה: PRO  ו-PURE. הדגם יוצע ב-5 צבעים חיצוניים: לבן, כחול, כסוף, שחור וכסוף-לילך.
רונן יבלון, מנכ"ל GEELY ישראל: "בנובמבר 2021 השקנו לראשונה בישראל את מותג GEELY באירוע שלווה בהתרגשות רבה. כיום, כשמעל ל-11,000 לקוחות הביעו אמונם ובחרו בג'ילי אנו חשים סיפוק רב, גאווה על הדרך המאומצת שעשינו והערכה  על הבעת האמון הרבה לה זכינו מהציבור הישראלי. כעת, פנינו קדימה אל עבר האתגר של השקת הדגם החדש מאותה משפחה. אנו משוכנעים שאנו מביאים היום לקהל הישראלי מוצר מצוין ממותג מוביל ואת הצעת הערך טובה ביותר: החל מרמת העיצוב הגבוהה, המשך באבזור העשיר ובטכנולוגיה המתקדמת שמאפיינת את מערכות הבטיחות ברכב, וכלה בטווח הנסיעה הארוך במיוחד המאפשרים יחד חוויית נהיגה שקטה ובטוחה. אנו מבטיחים להמשיך ולעשות את מירב המאמצים בכדי להעניק לכל לקוחותינו את חווית השירות המתקדמת והטובה ביותר בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה