רכב

כוכב 'זגורי אימפריה' עבר תאונת דרכים: "אסור שיהיה על הכביש"

בסטורי שהוא העלה מהרכב, השחקן ישראל אטיאס סיפר שבעקבות הפגיעה, מראת הרכב שלו התרסקה לחלוטין, בעוד הוא נזרק עם רכבו הצידה. "הוא חתך רכבים וניצל בנס, צפרתי לו, התקרבתי אליו והוא פשוט ברח".
מערכת ice | 
ישראל אטיאס (צילום יח"צ)
אין יותר מפחיד מזה. השחקן וכוכב 'זגורי אימפריה' ו'שבאבניקים', ישראל אטיאס שממש בקרוב אמור להפוך לאבא לשניים, חווה אירוע מלחיץ במיוחד אמש (שני) כאשר עבר תאונת פגע וברח וניצל בנס.
לאחר שנרגע והתברר כי הוא לא נפצע או סובל מנזק כלשהו, הוא פנה לעוקביו ברשתות החברתיות כדי לבקש עזרה בזיהוי הנהג הפוגע שנמלט מהמקום בניגוד לחוק. השחקן תחילה סיפר שהכל החל אחרי שנסע בכביש 44 לכיוון תל אביב כאשר אופנוען דהר במהירות 100 קמ"ש והתנגש בו.

בסטורי שהוא העלה מהרכב, אטיאס סיפר שבעקבות הפגיעה, מראת הרכב שלו התרסקה לחלוטין, בעוד הוא נזרק עם רכבו הצידה. "הוא חתך רכבים וניצל בנס, צפרתי לו, התקרבתי אליו והוא פשוט ברח".
עוד הוא הוסיף ותיאר את השתלשלות האירועים: "אני לא כועס אבל מה עם קצת תודעה בריאה? דפקת רכב, פגעת בי, תהיה בן אדם, תעצור ותחליף פרטים. ניסיתי לצלם יצא מטושטש,  אם מישהו יצליח לזהות את המספר איכשהו. אסור לבן אדם כזה להיות דקה על הכביש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה