רכב

בשורת ענק לנהגים: מבחני הנהיגה לא רק במכוני הרישוי?

המהלך החדש ייעשה תוך קביעת אמות מידה מקצועיות וקריטריונים לשמירה על ההיבטים הבטיחותיים, הסביבתיים והצרכניים.  שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב הורתה על קידום המהלך המבוסס על מודל שפועל במדינות רבות באירופה
מערכת ice | 
התייקרות מחירי הטסטים לרכב (צילום freepik, פלאש 90)
לטובת ציבור הנהגים: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא״ל (במיל׳) מירי רגב הנחתה לקדם אפשרות לביצוע טסט שנתי גם במוסכים מורשים בימים אלה שוקדים גורמי המקצוע במשרד התחבורה על קידומו של המתווה אשר יאפשר לבצע את מבחן הרישוי השנתי לרכב (טסט) גם במוסכים מורשים.
המהלך החדש ייעשה תוך קביעת אמות מידה מקצועיות וקריטריונים לשמירה על ההיבטים הבטיחותיים, הסביבתיים והצרכניים.  שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב הורתה על קידום המהלך המבוסס על מודל שפועל במדינות רבות באירופה. 
 
המתווה עתיד להגדיל את מספר מכוני הרישוי מכ-70 לכ-1,500 ויפתח את השוק לתחרות ממנה יהנו אזרחי מדינת ישראל. כמובן שהמודל החדש יוכל לחסוך זמן יקר בהמתנה, כאשר לא יהיה צורך לעשות את הטסט רק במכון הרישוי.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "מדובר במהלך היסטורי שיקצר בצורה משמעותית את התורים הארוכים ויפחית את העומסים על מכוני הרישוי, יעודד ביצוע מבחני רישוי בזמן, בנגישות וקירבה למקום המגורים או העבודה של ציבור הנהגים, זאת לצד הורדת העלויות כחלק מהמלחמה ביוקר המחיה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה