רכב

חברת Dott וארגון חוש"ן בפרויקט מיוחד לרגל חודש הגאווה

Dott וחוש״ן מבקשים לרתום את הרוכבים ליצירת מרחב בטוח לכולן.ם, בשיאו של חודש הגאווה, כאשר המסר המרכזי של הקמפיין הוא: "החופש להיות גאה - הדרך לשינוי מתחילה בך"
מערכת ice | 
הפרויקט של DOTT וחושן (צילום יחצ)
חברת המיקרומוביליטי Dott חברה השנה לארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה - חוש"ן, שחוגג 20 שנים לפעילותו, בפרויקט ייחודי לקידום שוויון וסובלנות בישראל. Dott וחוש״ן מבקשים לרתום את הרוכבים ליצירת מרחב בטוח לכולן.ם, בשיאו של חודש הגאווה, כאשר המסר המרכזי של הקמפיין הוא: "החופש להיות גאה - הדרך לשינוי מתחילה בך".
חוש"ן הוא מרכז החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל, הפועל בנושאים של נטייה מינית וזהות מגדרית. חוש״ן הוא ארגון ארצי, המושתת על פעילות של כ-250 מתנדבי ומתנדבות הארגון. מטרותיו הן שינוי עמדות שליליות כלפי להט"בים ויצירת סביבה בטוחה ופתוחה כלפי מיעוטים מיניים ומגדריים.
כחלק מהפרויקט, יפורסם קמפיין גאה על גבי הקורקינטים השיתופיים של Dott ברחבי תל אביב לקראת מצעד הגאווה, שיכלול ברקוד שהרוכבות והרוכבים יוכלו לסרוק ולהיכנס לדף הנחיתה – בו הם יוכלו לקרוא על פעילות ארגון חוש"ן, הערכים אותם הוא מקדם ולתרום לפעילותו. במסגרת הפרויקט, Dott תעניק הטבה משמעותית של ביטול דמי הנעילה (5 שקלים לכל נסיעה) לאורך כל חודש הגאווה ל-30 נסיעות ותעודד רוכבים ורוכבות לתרום לארגון חוש"ן.
מור נהרי, מנכ"לית ארגון חוש"ן: ״המשימה הגדולה ביותר שלנו בחוש"ן היא לקדם יצירת מרחבים בטוחים עבור להט"בים בכל מקום בחברה- בבתי הספר, בשירותים השונים ובמרחב הציבורי. בימים אלו, כשאנו רואים עליה באלימות כלפי הקהילה הגאה, אנחנו רואים חשיבות עליונה ביצירת שיח, הפצת סובלנות, וקידום חברה מכילה ומקבלת יותר. החיבור שלנו עם Dott מאפשר לנו להפיץ ולהדהד מסרים של סובלנות והכלה כלפי הקהילה הגאה במרחב הציבורי בכל רחבי העיר. בימים אלו, נראות להט"בית במרחב חשובה מאי פעם ואנחנו מתרגשים על ההזדמנות לעשות זאת בשותפות שצפויה להיות ארוכה ומתמשכת עם חברת Dott".
מירב סלע, מנהלת המדיניות הציבורית של Dott בישראל: "החיבור שלנו לקהילה המקומית וההתאמה של השירות והפעילות שלנו לצרכים המקומיים ולאופי של העיר, היא ערך מרכזי ומשמעותי עבורנו בדוט, בישראל בכל מקום שבו אנחנו פועלים בעולם. אנחנו גאים לתמוך בקהילה הגאה בישראל ולשתף פעולה עם ארגון חוש"ן בפרוייקט אשר מטרתו הפצת הערכים החינוכיים של הארגון שחוגג עשרים שנים של פעילות ערכית וחשובה מאין כמותה. חודש הגאווה מלא ברגעים שמחים, צבעוניים ומאושרים, אבל הוא גם תזכורת עבורנו שלקהילה הגאה יש עוד נסיעה ארוכה בדרך לשוויון זכויות, ולנו בשוק העסקי זו תזכורת שיש לנו אחריות ערכית וחברתית לתמוך בה ולעמוד לצידה במסע הזה".
שיתוף הפעולה המיוחד הזה הושק בברכתה של סגנית ראש העיר תל אביב, מיטל להבי, מחזיקת תיק הלהט"ב ותיק התחבורה שאמרה: "הנראות של הקהילה הגאה במרחב הציבורי חשובה במיוחד בימים האלה. לכן, ברכותי ליוזמה שמחברת את חושן לרוכבים ומאפשרת העברת מסרים וערכים ליברליים תוך שימוש בטכנולוגיה ובאפליקציה של דוט כדי לחבר ולעודד אנשים לתרום לחוש"ן. זו דוגמה להירתמות של המגזר העסקי לטובת יצירת אימפקט משמעותי בעיר".
עוד הוסיפה להבי: "כמי שממונה על התחבורה וגם על הקהילה הגאה בעיר, אני מתרגשת מהפרויקט שעושה חיבור בין תפיסות עירוניות מתקדמות. הפרויקט נותן ביטוי  לליברליות התל אביבית ולשינוי בדרך שאנו מקדמים בעיר. החיבור בין דוט לחוש"ן הוא ייחודי, מקורי ואפקטיבי למשימות המשותפות שלנו כאן בתל אביב-יפו. זו יוזמה מדהימה שיוצאת מהקופסה ומשלבת בין הדברים, לא רק באמצעות צבע אלא באמצעות עשיית עומק משמעותית ופורצת דרך. אני בטוחה שהפרויקט הזה, שהוא ראשון מסוגו, יהווה מודל וישוכפל בערים מפותחות ובכל העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה