רכב

פקקי ענק ברחבי ישראל: אלו הערים שחסומות לתנועה

על פי עדכון תנועה של משטרת מחוז תל אביב, בלי קשר למחאה, בשל עומסי תנועה כבדים באזור הפארק הלאומי ברמת גן, גם בשל העומס הספארי, הרחובות הבאים נסגרו לתנועת כלי רכב: רח' פרץ ברנשטיין, רח' אחד העם ורח' רזיאל, גם בדרום כבישים חסומים
מערכת ice | 
אלימות בכבישים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ההפגנות לא עוצרות והמחאה נגד הרפורמה המשפטית ממשיכה ולמרות השהיית בחקיקה והפנייה למשא ומתן. גם הערב (שבת) כמה עשרות אלפי מפגינים בקפלן בתל־אביב. במקביל למחאה בתל־אביב ובעוד כ-150 מוקדים של מחאות פרצו ברחבי הארץ. ועדיין כנראה שזו לא הסיבה היחידה לפקקים.
על פי עדכון תנועה של משטרת מחוז תל אביב, בלי קשר למחאה, בשל עומסי תנועה כבדים באזור הפארק הלאומי ברמת גן, גם בשל העומס הספארי, הרחובות הבאים נסגרו לתנועת כלי רכב: רח' פרץ ברנשטיין, רח' אחד העם ורח' רזיאל

על פי הודעת המשטרה, כלל החניונים והאזור בתפוסה מלאה, יש להימנע מלהגיע למקום. שוטרים במקום מכווינים את התנועה. תותר כניסה לתושבי השכונה בלבד. אם אתם מתכוונים להגיע מאיזור רמת גן להפגנות.
כמו כן, על פי עדכון תנועה נכון לשעה 20:10. בדרום, עומס תנועה כבד בכביש 90 לצפון לפני צומת הערבה. ניידת משטרת התנועה הארצית מבצעת הזרמת תנועה בצומת, ניידת נוספת בסריקות על הציר. כביש 40 ציחור- מצפה רמון -  חסום לתנועה בשני הכיוונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה