רכב

כוכב הילדים ניצל ממוות בתאונת דרכים: "הברקס לא עזר"

דניאל מורשת נקלע לתאונת דרכים קשה בכביש החוף עם בן זוגו: "המשאית פגעה בנו, העיפה אותו קדימה, עשינו סלאלומים על הכביש. המשאית התנגשה שוב מאחורה, העיפה אותנו עוד קדימה, השמשה מתנפצת, עוד כמה סלאלומים, נתקענו בגדר הפרדה"
מערכת ice |  1
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
אחרי שבשבוע האחרון סיפר מגיש חדשות 12 עופר חדד, על המקרה המבהיל שקרה לו בזמן נהיגה, כשהבין שהבלמים ברכבו לא עובדים ולא יכולים להפסיק את תנועת הרכב, גם כוכב הנוער והילדים דניאל מורשת חושף כי חווה אירוע מדאיג לא פחות על הכביש.
לפי התיעוד שהעלה לאינסטגרם, מורשת היה מעורב בשבת האחרונה בתאונת דרכים קשה. למזלו הגדול הוא הצליח להינצל בדרך נס. לדבריו, משאית סטתה ממסלול הנסיעה בכביש החוף ופגעה ברכב בו היה עם בן זוגו וכלבם.

מורשת המבוהל כתב: "המשאית פגעה בנו, העיפה אותו קדימה, עשינו סלאלומים על הכביש. המשאית התנגשה שוב מאחורה, העיפה אותנו עוד קדימה, השמשה מתנפצת, עוד כמה סלאלומים, נתקענו בגדר הפרדה".
עוד הוסיף השחקן: "הברקס לא עזר, גם לא בלם היד, כריות האוויר לא נפתחו. עוד כמה סלאלומים כי במאי הסרט אימה החליט שזה לא מספיק. סוף-סוף הסיוט נגמר, והרכב שהפך לגרוטאה - נעצר. גם אנחנו וגם ביאליק בלי שריטה". כמו כן, הוא מיד ניגש לברך הגומל שיצא בנס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסע בשבת עשה תאונה ובירך הגומל
    נו האמת 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגומל על מה? אל תיסע בשבת לא תצטרך הגומל ?לפחות על זה
    סגור