רכב

בשורה אדירה לתושבי ירושלים: זה השחקן החדש בתחבורה הציבורית בעיר

אחרי ניו יורק, מדריד, אוסלו וברצלונה האוטובוס האדום מגיע לירושלים, באמצעותו לסקור כמעט את כל העיר בשעתיים. אז איך זה עובד?
מערכת ice |  6
האוטובוס האדום בירושלים (צילום דנה חפצדי זאת ירושלים)
אחרי ניו יורק, מדריד, אוסלו וברצלונה האוטובוס האדום מגיע לירושלים. בואו לראות את עיר הבירה מזווית אחרת, דרך אוטובוס אדום ודו קומתי המפורסם שבאמצעותו תוכלו לחוות, לגלות ולחקור את ירושלים העתיקה והקסומה באמצאות נסיעה ייחודית מסוגה, שעוברת בכל המקומות המפורסמים: הכותל והעיר העתיקה, תצפית להר הזיתים שכונת רחביה, גן סאקר ועוד, כל זה בליווי הדרכה בשפה שאתם בוחרים.
ירושלים הרים סביב לה, והיכולת לחוות את כל האטרקציות של העיר בזמן קצר הוא כמעט בלתי אפשרי. באמצעות האוטובוס האדום והדו קומתי תוכלו לסקור כמעט את כל העיר בשעתיים.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר: "בעקבות גידול במספר התיירים בעיר ותיירות הפנים שהולכת וגדלה, אנו משיקים אטרקציה תיירותית נוספת ואהובה כמו בשאר בירות העולם. האוטובוס האדום עתיד לחשוף את התיירים והמבקרים למרבית הנקודות בעיר, להקל על ההתניידות ולאפשר גישה נוחה ופשוטה. אני מזמין את כל עם ישראל לעלות לירושלים ולבקר בעיר היפה בעולם".
2 סוגי מסלולים: ''City tour מסלול של שעה וחצי בה נבקר במקומות שונים ומגוונים בירושלים. 'Hop on Hop off' מסלול של שעתיים וחצי המאפשר נסיעה ללא הגבלה ע"י כרטיסים של 24/48/72 שעות כרצונכם, המסלול כולל תחנות רבות, בהן תוכלו לרדת ולחקור אטרקציות, מוזיאונים, גלריות, בתי קפה ועוד.
סיור במסלול Hop on Hop off: הסיור יעבור ברחבי העיר, קרוב לאתרי התיירות, בתי המלון הגדולים והצירים הראשיים של ירושלים. להלן נקודות העצירה: יציאה מרחוב אגרון 14, בין מלון וולדורף אסטוריה לקונסוליה האמריקאית, רחוב שבטי ישראל, מאחורי כיכר ספרא, רחוב אגריפס/שוק מחנה יהודה, קריית המוזיאונים, הכנסת, מלונות שדרות הרצל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נחמד, אבל
    אמילי 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רעיון נחמד, אבל סביר להניח שהאוטובוס יצקענבכל פקק אפשרי. לא מציאותי ברחובות צרים ומפוקקים של ירושלים
    סגור
  • 3.
    איפה התחנות של האוטובוס לעליה לסיור?
    הר הזיתים 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבקשת פרטים ברורים ממתי, היכן, האם זה חינם?
    סגור
  • 2.
    אוטבוס
    איטי 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהדר , גם האונגריה יש את האוטובוס הזה ממש תירותי כפי שנאה לירושלים רבתי
    סגור
  • 1.
    אוטובוס אדום
    עליזה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היה אוטובוס סובב ירושלים משום מה נסגר
    סגור
  • היה ונסגר בגלל "ביקוש יתר"
    ערן 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהתחלה זה היה קו 99 של אגד. אחר כך עבר לסיטי תור עד שנסגר. מקווה שהסיבוב הנוכחי יהיה יותר מוצלח. בעיר כזאת מרתקת קו כזה מתבקש מאד
    סגור
  • בשורה אדירה
    צהלה ושמחה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה יעלה סיור
    סגור