רכב

משרד התחבורה קורס: אין מבחני תיאוריה, שיבושים בתחבורה הציבורית

נרשמות תקלות במידע הניתן בזמן אמת על המיקומים ושעות ההגעה המתוכננים של האוטובוסים והרכבות.  בנוסף, לא ניתן לבצע מבחני תיאוריה או העברת תשלום למשרד התחבורה באמצעות סניפי בנק הדואר. השיבושים נגרמו בשל תקלה טכנית בחברת בזק וטכנאי החברה פועלים לתיקון התקלה
מערכת ice |  4
אתר רכבת ישראל אילוסטרציה (צילום pixabay, פייסבוק/ רכבת ישראל)
לא קל הבוקר (שלישי) ללא מעט נוסעים בתחבורה הציבורית ולמבקשי השירות של משרד התחבורה ברחבי הארץ, כאשר ישנם שיבושים בכמה שירותים חיוניים של משרד התחבורה שלא מאפשרים קבלת שירות.
נרשמות תקלות במידע הניתן בזמן אמת על המיקומים ושעות ההגעה המתוכננים של האוטובוסים והרכבות.  בנוסף, לא ניתן לבצע מבחני תיאוריה או העברת תשלום למשרד התחבורה באמצעות סניפי בנק הדואר. השיבושים נגרמו בשל תקלה טכנית בחברת בזק וטכנאי החברה פועלים לתיקון התקלה
אגב, אמש (שני) היו עסוקים במשרד התחבורה לזעים על פרסומים שכונו 'שיקריים' מצדו של הכתב מיכאל שמש מתאגיד השידור כאן 11, על נסיעה חינם ברכבת מירושלים לתל אביב, משרד התחבורה ביקש להבהיר כי מדובר בידיעה כוזבת ומנותקת מהמציאות.
בשל עומסים חריגים שנוצרו בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים ובמטרה לשמור על שלום הנוסעים ובטיחותם, הושבתו מכשירי התיקוף בכניסה לתחנת הרכבת יצחק נבון לנוסעים המתקפים באמצעות האפליקציה בלבד וזאת במטרה לשמור על בטיחות הנוסעים.

משרד התחבורה כאמור הבהיר: "אין נסיעות בחינם ברכבת, הנוסעים כמובן נדרשו לתקף את נסיעתם באמצעות האפליקציה ביציאה מתחנות הרכבת השונות, כך שלא מדובר בפטור כפי שפרסם בדיווח שיקרי הכתב מיכאל שמש".
כזכור, שמש פרסום בין היתר את ההודעה שקיבל באפליקציה לפיה: "נוסעים המגיעים לתחנת הרכבת בירושלים שימו לב: "עדכון: לאור העומסים בתחת יצחק נבון ובאישור משרד התחבורה, אין צורך לתקף נסיעה באפליקציה עד סוף היום". למעשה, מדובר מענק מיוחד ממשרד התחבורה למפגינים בחסות שרת התחבורה מירי רגב שבזכותו לא יישלמו המפגינים על הנסיעה היום
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וואו
    ר 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון עכשיו יותר מתמיד מרגיש נורא ואיום, לא מדבר על שנות התשעים???????, הנוער מיואש מתוסכל פגוע ומאבד מוטיבציה, אני כבר פחות נער אך כמות החיילים שמפספסים כמות הלוחמים, והכי חשוב כמות האנשים, בני אדם איכותיים עם אכפתיות שנעלמים בגלל התסכול הרב כי התקלות הללו הן הבעיות האחרונות בתחבורה הציבורית, ובציבור כלל, זו בושה ואני מתבייש. זה הזוי לשמוע שנערים רוצים להתאבד מרוב התסכול ששרצתם ובמילה הכי יפה חירבנתם עליהם.
    סגור
  • 3.
    טוב שההגה בידיים של מירי (ל"ת)
    אחלה פרסומת 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אבל העיקר
    הצבע 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהצבע הינו כחול / לבן !!
    סגור
  • 1.
    אין על מירי רגב
    מעריץ שרוף 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מלכה. השרה הרצינית ביותר בממשלה הזאת. חכמה, ישרה, פיך וליבך שווים, מנהיגה אמיתית. הספקת לסלק את כל הכשלים במשרד התחבורה. הוא כבר קטן עליך מחכה שתחליפי את נתניהו הכושל. אין עליך.
    סגור