רכב

יצרנית משאיות מרצדס בשת"פ אסטרטגי עם חברה ישראלית

"אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם Torc Robotics", אמר זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד שותף של פורטליקס. "בשנתיים האחרונות, הצוותים שלנו עבדו יחד, חלקו ידע ונסיון על מנת לבנות את הפתרון הטוב מסוגו שיתמוך ביעדים של Torc Robotics. אנו מצפים להמשיך במשימה המשותפת שלנו, לאפשר שימוש מסחרי של משאיות אוטונומיות"
מערכת ice | 
משאית TORC (צילום יחצ)
חברת Torc Robotics, חברה בת עצמאית של Daimler (משאיות מרצדס – יצרנית המשאיות הגדולה בעולם) הכריזה על שיתוף פעולה ארוך טווח עם פורטליקס, ספקית מובילה של פתרונות בטיחות לאימות ובדיקות (Verification & Validation) עבור מערכות עזר לנהג (ADAS) ומערכות נהיגה אוטונומיות. שיתוף הפעולה יספק ל-Torc את פתרון האימות והבדיקות הווירטואלי הטוב מסוגו, שמסוגל לבדוק מיליוני תרחישי נהיגה הנדרשים לצורך השמשה בטוחה של משאיות אוטונומיות ברמה 4.
Torc Robotics מובילה את פעילותה של דיימלר משאיות (Daimler Truck) בפיתוח ומסחור של פתרונות משאיות אוטונומיות בדרגה 4. מחויבותה לאיכות ולבטיחות הביאה אותה לשתף פעולה עם פורטליקס. אלמנט מרכזי בפתרון המשותף הוא פלטפורמת הבטיחות לאימות ובדיקות של פורטליקס, המאפשרת לצוותי הפיתוח, האימות והבדיקות, והבטיחות לתאר את התרחישים המדויקים בקלות, לייצר מערך בדיקות בהיקף נרחב ולנתח את התוצאות.
"בטיחות היא עדיפות עליונה עבורנו בפיתוח הטכנולוגיה שלנו", אמר אלכס גרן, סגן נשיא בכיר להנדסה ב-Torc ומנהל פעילות החברה באירופה. "שיתוף הפעולה שלנו עם פורטליקס תואם את המשימה של טורק בתחום הבטיחות. הוא מספק לטורק כלי אימות ובדיקות שאנו מוסיפים לארגז הכלים הנוכחי שלנו, המבוססים על סטנדרטים פתוחים של התעשייה, על מנת לנהל את מערך הבדיקות המאסיבי בהיקפו שנדרש לאישור הבטיחות של המערכות שלנו".
"אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם Torc Robotics", אמר זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד שותף של פורטליקס. "בשנתיים האחרונות, הצוותים שלנו עבדו יחד, חלקו ידע ונסיון על מנת לבנות את הפתרון הטוב מסוגו שיתמוך ביעדים של Torc Robotics. אנו מצפים להמשיך במשימה המשותפת שלנו, לאפשר שימוש מסחרי של משאיות אוטונומיות".
פלטפורמת Foretify™ של פורטליקס לאימות ובדיקות (verification and validation) משתמשת בסטנדרט הגלובלי ASAM OpenSCENARIO® 2.0, (סטנדרט שנקבע על בסיס על השפה שפיתחה פורטליקס) כדי לתאר את המספר האינסופי של תרחישי הנהיגה האפשריים, ולהגדיר את יעדי האימות והבדיקות של בטיחות הרכב האוטונומי או של מערכות העזר לנהג. השימוש בפתרון L4 highways trucking של פורטליקס, הכולל חבילת תרחישים לאימות ובדיקות עבור משאיות שנוסעות בכבישים בינעירוניים, תוכנית בדיקות, מפות ומדדים (KPIs), מאפשר לצוותי הפיתוח של טורק להתחיל במהירות את תוכנית הבדיקות שלהם.
Foretify משתמשת בתרחישים הללו כדי לייצר ריבוי תרחישי-מבחן בסימולציה וירטואלית שמייצגת באופן מדויק תנאי עולם אמיתי ומסייעת לזהות מקרי קיצון לא ידועים. הפלטפורמה מודדת ומנתחת באופן רציף את תוצאות המבחנים והשלמת הבדיקות, ומסייעת לצוותי הפיתוח לגלות באגים מוקדם בתהליך הפיתוח. Foretify מפחיתה באופן דרמטי את עלויות הפיתוח, מגבירה מאוד את הפרודוקטיביות של צוותי הפיתוח ומקצרת את זמן היציאה לשוק תוך כדי שיפור הבטיחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה