רכב

הונדה וסוני במהלך מסקרן: שיתוף הפעולה יוצא רשמית לדרך

המיזם שעוסק ברכבים חשמליים, יצא לדרך באופן רשמי ורוצה להתחיל לשלח דגמים ראשונים בארה"ב, כבר בשנת 2025
מערכת ice | 
חנות של סוני (צילום Andrew / Unsplash)
מיזם משותף של סוני והונדה המתמקד בכלי רכב חשמליים, צפוי להתחיל משלוחים לארצות הברית ויפן ב-2026. Sony Honda Mobility, שואפת להתחיל לקבל הזמנות מראש לרכב שלה במחצית הראשונה של 2025 ומקווה להתחיל במכירות לפני סוף אותה שנה. "בנוגע למכר, SHM מתכננת להתמקד במכירות מקוונות", נאמר בהצהרה שפורסמה ביום חמישי.
משלוחים בארה"ב אמורים להתחיל באביב 2026, כאשר משלוחים לשוק היפני יתרחשו במחצית השנייה של אותה שנה. ההודעה של יום חמישי, שאישרה כי SHM הוקמה כעת, לא הכילה מידע הקשור לטווח או עלותו של הרכב, אך כן ציינה שהוא ייבנה בהונדה במפעל בצפון אמריקה. במרץ 2022, חתמו שתי החברות על מזכר הבנות שבמרכזו "ברית אסטרטגית" בתחום הניידות. ביוני, נחתם הסכם מיזם משותף להקמת Sony Honda Mobility. באפריל, הונדה הודיעה שהיא מתכננת להפיץ 30 דגמי רכבים חשמליים ברחבי העולם עד שנת 2030. מעצמת הרכב אמרה שהיא תקצה כ-5 טריליון ין יפני (כ-33.9 מיליארד דולר) לחשמול ולמה שהיא כינתה "טכנולוגיות תוכנה".
תכניות הרכב החשמלי של הונדה מציבות אותה בתחרות עם חברות כמו טסלה של אילון מאסק כמו גם עם חברות כמו פולקסווגן, פורד וסטלנטיס. בשנת 2020, סוני הציגה אב טיפוס של מכונית חשמלית במהלך כנס CES 2020 בלאס וגאס. לפי סוכנות האנרגיה הבינלאומית, מכירות הרכב החשמלי עומדות להגיע לשיא של כל הזמנים השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה