רכב

טרגדיה ברכבת ישראל: אדם נפגע מרכבת חולפת ונהרג

תאונה טראגית בין רכבת לקלנועית במסילת הרכבת בלוד. הנהג אשר זהותו טרם ידועה מת במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
עוד טרגדיה נרשמה ברכבת ישראל היום (שני). שלא בפעם הראשונה או השנייה, שוב אירוע של התאבדות על מסילת הרכבת מביא להפסקת הפעילות של הקווי הסדירים. בדומה לפעמים הקודמות, אדם שנסע בקלנועית נפגע מרכבת חולפת ומת.
על פי העדכון שפרסמה רכבת ישראל: "אדם ששהה בתחנת לוד גני אביב, נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום והצלה של רכבת ישראל מד"א ומשטרה נמצאים במקום. נסיבות האירוע נבדקות על ידי המשטרה. תחנת לוד גני אביב נסגרה לנוסעים. בנוסף חלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות באזור". 
גם בחודש אוגוסט, אישה בשנות ה-20 לחייה, נכנסה בניגוד להנחיות לשטח המסילה בתחנת הרצליה, נפגעה מרכבת חולפת. צוותי חירום של רכבת ישראל, משטרה ומד"א הגיעו למקום ולא נותר להם אלא לקבוע את מותה. בהנחיית המשטרה, נסגר לתנועת רכבות אחד מהרציפים בתחנת הרצליה, ובאופן זמני ועד לסיום האירוע רכבות בקו ירושלים יצחק נבון- הרצליה החלו וסיימו את נסיעתן בתחנת ת"א סבידור מרכז, ולא עצרו בתחנות ת"א האוניברסיטה והרצליה.  
חודש לפני כן, אדם אשר נכנס לשטח המסילה בניגוד להנחיות, נפגע מרכבת חולפת. כוחות הצלה ומשטרה הגיעו למקום במהרה. בהנחיית המשטרה, נסגר זמנית קטע המסילה בין תחנות עפולה ובית שאן, ובין התחנות מופעלים היסעים. הנוסעים התבקשו למצוא דרכים חלופיות להגיע ליעדם ואין תנועה של רכבות בתחנות האמורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה