רכב

רכבת ישראל סובלת מ'מחלה פתאומית': אלו הקווים שמתבטלים

בהמשך לשיבושים שנגרמים משעות הבוקר בשל מחלה פתאומית של צוותי רכבות, לא יופעל היום שירות הלילה בין תחנות ירושלים יצחק נבון, נתב"ג ותל אביב סבידור, כפי שתוכנן, הרכבת בהודעתה עקצה את הפקחים
מערכת ice | 
אתר רכבת ישראל אילוסטרציה (צילום pixabay, פייסבוק/ רכבת ישראל)
יום מוזר במיוחד עבר על רכבת ישראל. אחרי אירוע הבולען אמש (שבת) בדרך השלום שהביאה לסגירה של התחנות השלום וההגנה מחשש להמשך של פעילותו, היום תפסה את הפקחים 'מחלה פתאומית' שהביאה לכך שלא הגיעה לעבודה.
הרכבת פעלה בכוח עבודה מצומצם שהשפיע במהלך היום על לוח הזמנים, על כן גם כמות הרכבות צומצמה ונרשמו לא מעט עיכובים. משתמשי הרכבת ביום יום נאלצו למצוא את הפתרונות לקראת המהלך שהביא לכך שהם יפספסו קווים שהם צריכים להשתמש בהם כבשגרה.

על כן, בעדכון חדש של רכבת ישראל, נמסר כי: "בהמשך לשיבושים שנגרמים משעות הבוקר בשל מחלה פתאומית של צוותי רכבות, לא יופעל היום (ראשון) שירות הלילה בין תחנות ירושלים יצחק נבון, נתב"ג ותל אביב סבידור, כפי שתוכנן, ותנועת הרכבות בקו תסתיים בשעה 23:30 (בקירוב). היסעים יופעלו במהלך הלילה בין התחנות". 
עוד הוסיפו בהודעה: "כמו כן, מחר (יום ב׳) קו מודיעין-ירושלים יפעל במתכונת של רכבת אחת בשעה לאורך כל היום. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית". האם העובדים יחזרו לעבודה בהקדם או ש'המחלה' תמשך?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה