רכב

שדד תכשיטים ורכש בכסף קאדילק, מה יעלה בגורל הרכב?

מי לא היה שמח לקאדילק חדשה? תושב באר יעקב לקח את התשוקה רחוק, כששדד מחנות תכשיטים בשווי רבע מיליון שקלים, כשמיד לאחר מכן רכש את מכונית היוקרה, שעשויה להיות שייכת כעת לחנות
מערכת ice | 
קאדילק (צילום האתר של קאדילק בישראל)
מי לא היה שמח שבחנייה תחכה לו מכונית קאדילק חדשה? ובכן, עושה רושם שיש כאלה שהיו מוכנים להרחיק לכת על מנת להשיג את מכונית הפאר, גם בדרכים שאינן חוקיות. אחד מהם הוא תושב באר יעקב בשנות ה-40 לחייו, ששדד חנות תכשיטים ומיד לאחר השוד, רכש את המכונית, כך דיווח ברהנו טגניה בתכנית שש עם סיון רהב מאיר בחדשות 12.
החשוד, כאמור תושב באר יעקב, החליט לבצע את השוד לאור יום. הוא צולם כשהוא יוצא עם מזוודה מבאר יעקב, מגיע לחנות בראשון לציון ומנסר באמצעות מסור חשמלי את שמשות החנות, נכנס פנימה ונעלם מהמקום עם תכשיטים בשווי של לא פחות מרבע מיליון שקלים תוך זמן קצר באין מפריע. 
החשוד הגיע הביתה ולא שם לב למצלמה שמתעדת אותו, כאשר תוך זמן קצר יצא מביתו כדי לקנות את רכב הקאדילק. משטרת ראשון לציון הצליחה לתפוס אותו בסופו של דבר בזכות מצלמות שתיעדו אותו בכניסה לביתו. כעת, מעניין יהיה לראות מה יעלה בגורלה של מכונית היוקרה - האם היא תחזור לבעליה בחנות, או שמא תעבור לחנות התכשיטים. 
מהמשטרה נמסר: "החוקרים ביצעו מגוון פעולות חקירה בהם הופעלו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים עד לחישפת החשוד, תשוב באר יעקב בשנות ה-40 לחייו. הוגש נגדו כתב אישום עד תום ההליכים ובימים הקרובים הוא יעמוד למשפט"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה