רכב

פולקסוואגן בריקול ל-246 אלף רכבים, מי יחזיר את הרכב?

פולקסוואגן עושה ריקול ל-246 אלף רכבים מדגם אטלס ואטלס קרוס ספורט בארצות הברית ובקנדה לאחר שאיתרו בעיית חיווט שעלולה לגרום לבעיות בכריות האוויר ובבלמים של המכונית
מערכת ice |  1
Ai Weiwei נגד פולקסוואגן (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של האומן)
פולקסווגן מזהירה ועושה ריקול ל-246,000 רכבי שטח מדגם אטלס ואטלס קרוס ספורט בארה"ב ובקנדה בגלל בעיית חיווט שעלולה לגרום לבעיות בכריות האוויר, החלונות והבלמים של המכוניות.
נזק לחיווט של המכוניות עלול לגרום לכריות אוויר להיפתח "מאוחר יותר מהמתוכנן", מה שעלול להוביל לפציעה של אנשים ברכב, לפי דו"ח של המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים.
בעיית החיווט עלולה לגרום גם לבעיות אחרות במכוניות, כולל חלונות הרכב מתגלגלים מעצמם ובלם החניה האלקטרוני שלו מתחבר בשוגג במהירויות נמוכות.

נכון לעכשיו, לחברה אין פתרון לבעיה, על פי הדיווח,  פולקסווגן תציע ריקול עבור רכבים נזכרים. הריקול כולל את פולקסווגן אטלס 2019 עד 2023, כמו גם את 2020 עד 2023 של פולקסווגן אטלס קרוס ספורט.
פולקסווגן תודיע לבעלים ולסוחרים בדואר ב-10 במאי 2022, אם כלי הרכב שלהם נכללים בריקול. החברה גם תפנה שוב כאשר תפתח תיקון כך שהבעלים יוכלו להביא את רכבי השטח שלהם לתיקון.
בינתיים, הבעלים יכולים לבדוק באתר האינטרנט של המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים כדי לראות אם המכוניות שלהם נכללות בריקול על ידי חיפוש מספר זיהוי הרכב שלהם, או VIN.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה קורה במשפחות הכי טובות
    מאיר 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר למנע תופעות כאלה ולא משנה מי היצרן
    סגור