רכב
מותג הרכב מחלק 500 שקל במתנה: זה מה שתצטרכו לעשות
חברת Geely יוצאת בקמפיין ייחודי בהשקעה של מאות אלפי שקלים: מתנה בשווי 500 שקלים לאלו שיגיעו לנסיעת מבחן, גם אם בסוף ירכשו רכב חשמלי חדש אחר

מותג הרכב החשמלי Geely, יוצא בקמפיין דיגיטלי ייחודי תחת השם "נסעת, הרווחת", בשיתוף משפיענים ידועים, וביניהם הזוג לירן שטראובר וטל טלמון.
בקמפיין יוזמנו לקוחות לצאת לנסיעת מבחן חווייתית – ולקבל במתנה תווי שי בשווי 500 שקל, גם אם בסוף התהליך יחליטו לרכוש רכב מסוג אחר. בג'ילי מדגישים כי הרעיון לקמפיין הלא שגרתי עלה לאחר שבמהלך 3 השנים האחרונות התברר כי שיעור גבוה מאוד מהמגיעים לנסיעות מבחן, משלימים רכישה של רכב חדש. לכן, מתוך אמונה בדגם הגיאומטרי C, הוחלט להציע את המתנה לכל המתנסים.
הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום Pressman-Baruch, ויושקעו בו ובמהלך השיווקי כולו, על פי הערכות, מאות אלפי שקלים. מטרת הקמפיין היא להזמין את הלקוחות להתנסות בנסיעת מבחן עם רכבי ג'ילי ולהנות מהטבה: הנחה ברכישת הרכב או תווי שי בשווי 500 שקלים, לאלו שיבחרו לרכוש רכב חשמלי חדש אחר ויציגו אישור רכישה.

צילום: יח"צ
גלי שטרית, סמנכ"לית השיווק של Geely ישראל: "אנחנו כל כך בטוחים שהלקוחות יתאהבו בג'ילי במבט ראשון, עד שהחלטנו להעניק להם 500 שקל במתנה על נסיעת מבחן. אנו נערכים להשקת דגמים חדשים שיביאו את המהפכה החשמלית לקהלים נוספים וימשיכו לחזק את נוכחות המותג, שהפך כבר מזמן לאחד המובילים והאהובים בשוק".
ג'ילי מציינת שלוש שנים מאז שנחתה בישראל. נכון להיום, כ-20,000 רכבי ג'ילי נעים על כבישי ישראל. לדברי החברה, דגם ה-Geometry C, שהציע את טווח הנסיעה הגבוה ביותר בקטגוריה, היה גורם מרכזי בהצלחה.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה