רכב

האופנוע החדש של יאמהה נוחת לראשונה בישראל - במחיר השקה מיוחד

ימאהה (Yamaha) משיקה גרסה חדשה  ואוטומטית לאחד מהכלים האייקוניים ביותר: MT 09 Y-AMT. הטכנולוגיה החדשה תושק בהשקה מיוחדת הכוללת נסיעות מבחן ללקוחות. וגם: המחיר ותאריך ההשקה של הכלי החדש בישראל
מערכת ice | 
אופנוע ימאהה החדש (צילום ימאהה)
ימאהה (Yamaha) משיקה גרסה חדשה ואוטומטית לאחד מהכלים האייקוניים ביותר: MT 09 Y-AMT. הטכנולוגיה החדשה תושק בהשקה מיוחדת הכוללת נסיעות מבחן ללקוחות.
מטרו מוטור, יבואנית הדו גלגלי המובילה בישראל, תשיק בשבוע הבא, ה-1.11 את ה-M-09 Y-AMT, האופנוע הראשון שכולל את תיבת ההילוכים האוטומטית החדישה והמדוברת של ימאהה. 
האופנוע יושק באירוע "השקה רטובה" שיתקיים ביקב 'אולו' שבעמק האלה. במהלך האירוע, מטרו מוטור מציעה לקהל הזדמנות ייחודית לגלות את מהפכת הרכיבה על ידי מבחני נסיעה בסבבים עם MT-09 Y-AMT אליהם ניתן להירשם מראש. 
הדור של ה–MT 09 החזיר את התשוקה והריגוש לרכיבה עם השקתו לפני כעשור והוביל את מהפכת ה-Hyper Naked. הדגם החדש הוא הדגם האוטומטי הראשון בסדרה ומציע חוויות רכיבה משודרגות עם טכנולוגיות מתקדמות.
משפחת ה- MT-09 של Yamaha מתאפיינת בשילוב מושלם בין ביצועים עוצרי נשימה לעיצוב מודרני ומרשים, מה שהופך את ה-MT-09 לאידיאלי עבור רוכבים שמחפשים חווית רכיבה ייחודית. ה-MT-09 Y-AMT מציע גרסה חדשה של הדגם האייקוני עם גיר אוטומטי חדש ומתקדם ה-Y-AMT (Yamaha Automatic Transmission), המהווה חידוש משמעותי בעולם האופנועים. הגיר מספק חווית רכיבה נוחה ומתקדמת, בכך שהוא מבצע את המעברים בין ההילוכים באופן אוטומטי, מה שמקל על הרכיבה, במיוחד בתנועה עירונית. 
רכיבה ספורטיבית: האופנוע החדש מציע הגדרת תיבת הילוכים ידנית (MT), המאפשרות שינויי הילוכים מהירים ומרשימים בלחיצת כפתור הנמצא בידית שמאל של הכידון. מהירות העברת ההילוך בטכנולוגיה החדשה גדולה יותר מכל מנגון QUICK SHIFTING של תיבת הילוכים רכילה, מה שמגביר את ההתרגשות והאדרנלין בתנאי רכיבה ספורטיביים.
חווית שינוי הילוכים אוטומטית מלאה: בהגדרת תיבת הילוכים האוטומטית (AT), ניתן לבחור בין שני מצבים המותאמים לתרחישי רכיבה שונים. לרכיבה נמרצת יתאים מצב D+, המציע שינויי הילוכים ספורטיביים ואגרסיביים ובסל"ד גבוה יותר, עבור רכיבות ארוכות או בעיר יתאים מצב D המספק חווית שינוי הילוכים חלקה ונעימה.

בקרות אינטואיטיביות וללא מאמץ: מעבר בין MT ל-AT בקלות בזמן רכיבה בעזרת כפתור AT/MT הממוקם באופן טבעי בחלקו העליון של הכידון הימני. שינויי הילוכים ב-MT מתבצעים באמצעות כפתור נוח בצד שמאל, עם אפשרות להפעלה באצבע או באגודל.  במצב AT, ניתן לעבור בין D+ ל-D בעזרת כפתור MODE.
מערכת מפתח חכם: מערכת המפתח החכם, המייצגת את המפרט היוקרתי של MT-09 Y-AMT, מאפשרת להתחיל את הרכיבה במהירות ובקלות, כאשר המפתח נמצא בטווח מרחק מוגדר, כמו למשל בכיס או במעיל.
יותם אבירם, סמנכ"ל המכירות של מטרו מוטור: "אופנוע MT-09 Y-AMT מהווה תוספת משמעותית לסדרת ה-09MT ופותח אפשרויות חדשות לקהל רוכבים רחב יותר, זאת בזכות תיבת ההילוכים האוטומטית והחדשנית ה- Y-AMT המאפשרת להתרכז באופן מוחלט ברכיבה. בעתיד מערכת ה- Y-AMT תוצג באופנועים נוספים של ימאהה גם בסגמנטים אחרים, כמו סגמנט הספורט טורינג ותרחיב עוד יותר את נגישות הכלים לקהל הרחב".
ה-MT-09 Y-AMT החדש, כולל גרסה עם 35 קילוואט (לרשיון A2), יהיה זמין בשלושה צבעים: שחור, שחור- טורקיז וכחול. הכלי יהיה זמין בכל סניפי מטרו מוטור החל מה-3.11. מחיר מחירון: 82,985 שקל. מחיר השקה: 79,985 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה