רכב

אל על בבשורה אדירה לטסים לחו"ל: מי זכאים ל-50% הנחה?

במסגרת מבצע שבועי זה, לקוחות יכולים לרכוש כרטיסי בונוס בהנחה משמעותית של 50% על רכיב הנקודות הנדרש, המהלך מציע מגוון רחב של יעדים ותאריכי המראה, המחולקים לארבע תקופות עיקריות. בין ה-5 בנובמבר ל-18 בדצמבר 2024
מערכת ice |  2
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, מציעה הזדמנות ייחודית למחזיקי כרטיס Fly Card ביום שלישי, ה-8 באוקטובר 2024. במסגרת מבצע שבועי זה, לקוחות יכולים לרכוש כרטיסי בונוס בהנחה משמעותית של 50% על רכיב הנקודות הנדרש.
חשוב לציין כי ההטבה תקפה רק ליום אחד, עד חצות, או עד גמר המלאי, ומיועדת להזמנות חדשות בלבד. הכרטיסים המוצעים במבצע זה כוללים הטבות נוספות כגון כבודה והושבה, מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור נוסעים המחפשים חוויית טיסה מלאה.

המבצע מציע מגוון רחב של יעדים ותאריכי המראה, המחולקים לארבע תקופות עיקריות. בין ה-5 בנובמבר ל-18 בדצמבר 2024, נוסעים יכולים ליהנות מטיסות במחלקת תיירים ליעדים כמו אמסטרדם, מינכן, סופיה, דובאי ובלגרד (באמצעות טיסות סאן דור). במחלקת עסקים, היעדים כוללים אתונה, מילאנו, בוקרשט וסופיה. עבור תקופת ההמראה מה-5 עד ה-30 בנובמבר 2024, מוצעות טיסות במחלקת תיירים לבוקרשט. המבצע ממשיך גם לתחילת שנת 2025, כאשר בין ה-8 לה-31 בינואר, מוצעות טיסות במחלקת תיירים ליעדים נוספים כמו רומא, ברצלונה, פרנקפורט, מדריד, ברלין, ליסבון וליון, בנוסף לאפשרויות במחלקת עסקים.
לקראת סוף החורף, בין ה-1 ל-28 בפברואר 2025, המבצע מתרחב עוד יותר. בתקופה זו, בנוסף ליעדים הקודמים במחלקת תיירים ועסקים, מוצעות גם טיסות במחלקת פרימיום ללונדון ופריז. זוהי הזדמנות מצוינת עבור נוסעים המעוניינים בחוויית טיסה משודרגת ליעדים פופולריים אלה. חשוב לציין כי כל ההצעות כפופות לזמינות מושבים, כאשר המלאי המינימלי עומד על 8,000 מושבים בסך הכל.
למרות ההנחה המשמעותית, חשוב לשים לב כי הכרטיסים אינם כוללים תשלום עבור מסים, היטלים, אגרות ותוספות נוספות, אותם יש לשלם בנפרד ולא ניתן לכסות באמצעות נקודות. בנוסף, המבצע מיועד רק למחזיקי Fly Card בעלי מספר מינימלי של נקודות הנדרש לרכישה. אל על מדגישה כי לא יונפקו שוברי זיכוי עבור כרטיסים שיירכשו במסגרת ההטבה. לגבי שינויים או ביטולים, אלה כפופים לתנאי הכרטיס ועשויים לכלול תשלום דמי ביטול או שינוי, כולל הפרשי מחיר במידת הצורך. חשוב להדגיש כי המבצע הוא באחריות בלעדית של אל על.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מושחתים
    ג 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על גנבים משיחים אכפת להם רק לחרדים שרוצים לטוס לאומן ומתנהגים חשאר האוכלוסייה כסוג ב
    סגור
  • 1.
    בניגוד לכותרת, ה"מבצע" מצומצם למדי
    גדעון 10/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שגורם לי לחשוב כי כל מטרת ה"מבצע" לגייס כותרות.
    סגור