רכב

הכביש העמוס בישראל נחסם לתנועה בערב החג: מכה לנהגים בישראל

פקקים גדולים ובלגן בכביש 1, ערב חג ראש השנה, זאת לאחר שמחלף לטרון למזרח נחסם לתנועה בעקבות שריפה. בעקבות כך, המשטרה מפנה את התנועה לכביש 3
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90)
הבוקר (רביעי) ערב חג ראש השנה ובזמן שרבים מהישראלים נוסעים לעשות את החג אצל המשפחה, אירעה דרמה לא קטנה בכביש 1, אחד הכבישים המרכזיים ביותר בישראל המוליכים לירושלים.
על פי הודעת אגף התנועה במשחרת ישראל, בעקבות שריפה גדולה שפרצה בסמוך לכביש, המשטרה חסמה את התנועה ומפנה את הנהגים לדרך חלופית. בעקבות כך, פקקים גדולים נוצרו במקום. בהודעה שהוציא אגף התנועה של משטרת ישראל בטלגרם נכתב כי: "עדכון תנועה: כביש 1 מחלף לטרון למזרח נחסם לתנועה בעקבות שריפה. התנועה מופנית לכביש 3".
בלב ליבה של ישראל, כביש 1 - עורק התחבורה המרכזי המחבר בין תל אביב לירושלים - עמד לאחרונה במרכזה של סערה המשלבת תשתיות, פוליטיקה ודת, זאת לאחר שלאחרונה הוא נחסם לתנועה  לכיוון מזרח באזור מחלף ענבה במשך ארבעה לילות, צעד דרמטי שנועד להשלים את חיבור גשר מסילת 431 של רכבת ישראל.
במקור, העבודות אמורות היו להתקיים בבשבתות, בהתאם לסטטוס קוו המקובל בישראל המאפשר עבודות תשתית הכרחיות בשבת. אולם, לחץ פוליטי מצד הסיעות החרדיות הוביל לביטול התוכניות ברגע האחרון, מהלך שעורר ביקורת נוקבת מצד גורמים מקצועיים וחילוניים כאחד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה