רכב

הרכבת הקלה בבשורה קשה לפני החג: שעות הפעילות יצומצמו

אירועי הסליחות שתוכננו הלילה (שלישי, 1.10) בירושלים בוטלו בעקבות הנחיות פיקוד העורף החדשות. לפיכך, שעות פעילות הרכבת הקלה בירושלים, שאמורה הייתה לפעות עד לשעה 2 בלילה, יצומצמו
מערכת ice |  1
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המתיחות הגדולה בישראל והיערכויות למתקפות מכיוון חיזבאללה ואיראן, פיקוד העורף שינה את ההנחיות שלו לעורף, כך שכעת, באזור ירושלים והסביבה ניתן יהיה לקיים התקהלויות במרחב הפתוח של עד 300 אנשים, ובמרחב הסגור של עד 30 אנשים בלבד.
לפיכך, אירועי הסליחות המסורתיים שתוכננו להלילה (רביעי), רגע לפני ערב חג ראש השנה, לא יתקיימו כמתוכנן. בעקבות כך, חברת "כפיר", המפעילה את שירות הרכבת הקלה בירושלים, הודיעה כי היא מצמצמת את שעות הפעילות של הרכבת היום.
למעשה, הרכבת הקלה בירושלים אמורה הייתה לתגבר את הקווים ולהאריך את שעות הפעילות עד 2 בלילה, אך כעת, בעקבות השינוי בהנחיות והעובדה שאירועי הסליחות הגדולים לא יתקיימו, היא מצמצמת כאמור את שעות הפעילות.
בהודעה הרשמית שהוציאה חברת "כפיר" בנושא נכתב: "נוסעות ונוסעים יקרים! בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולאור הוראות המשטרה לביטול אירועי הסליחות הלילה. היום, יום שלישי, ה-1.10.2024, כפיר הרכבת הקלה בירושלים תפעיל שירות רכבות רגיל ללא הארכת שירות הרכבות עד 02:00 בלילה. שנדע ימים שקטים ובטוחים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    למערכת 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום סגור 300 במקום פתוח 30 כך כתוב באתרים אחרים .טעיתם
    סגור