רכב

בשורה אדירה לנהגים בישראל: מהפכה באחד הכבישים המסוכנים ביותר

בעקבות דרישת ראש העיר: החלו עבודות להצבת עמודי תאורה בכביש החוף, במקטע שבין חדרה לחיפה שנחשב כבר שנים ל'פצצה מתקתקת"
מערכת ice |  1
רצועת החוף של חדרה (צילום shutterstock)
בהמשך לדרישת ראש העיר ממשרד התחבורה, להאיר את מקטע הכביש שבין חדרה לחיפה, החלה בימים האחרונים חברת "נתיבי ישראל" בהכנת תוכנית עבודה לקראת תחילת ביצוע העבודות. במקביל, החלה חברת "אלקטרה" לבצע עבודות מדידה בשטח. 
כזכור, לפני מספר חודשים פנה ראש עיריית חיפה, יונה יהב, במכתב לשרת התחבורה, מירי רגב, בו הדגיש בפני השרה, כי מקטע כביש זה הוא בבחינת "פצצה מתקתקת", שעלולה לעלות בחיי אדם. בעקבות הפנייה, הודיע מנכ"ל חברת "נתיבי ישראל", ניסים פרץ, כי הוא מקבל את דרישת ראש העיר וכי בכוונתו להוציא לפועל בהקדם את יישום הפרוייקט.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "אני מודה לחברת "נתיבי ישראל" על שיתוף הפעולה לקידום הפרוייקט, שמשמעותו העיקרית היא הצלת חיי אדם. הצבת התאורה מהווה בשורה של ממש לתושבי חיפה והמטרופולין כולו ותשפר באופן ניכר את תחושת הבטחון האישי של הנוסעים העושים שימוש במקטע ראשי זה". 
ניסים פרץ, מנכ"ל "נתיבי ישראל": כביש 2 במקטע המדובר הוגדר כמוקד סיכון שבו אנשים נהרגו ונפצעו וחלק מהסיבות לכך שלא הייתה תאורה. מלחמתו של ראש העיר לאורך השנים להארת הכביש הייתה מוצדקת ואנחנו פועלים ביתר שאת לקידום הפרויקט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחדל שאין כמותו
    ירמי 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התאורה היא רק חלק קטן מהבעיה הגדולה, חובה שאין כמותה היא להרחיב את הכביש הארור זה, ואין להתחשב בטרוניות של המושבים והקיבוצים ואם נדרש אז להפקיע שטחים לצורך העניין.
    סגור