רכב

דרמה בכביש 1: אקדחים שלופים, רכבים נמלטים ונהגים בהלם | צפו

דרמה ענקית התרחשה בשעות הצהריים בכביש 1, אחרי ששוטרים סמויים קפצו על רכב בו חוליה של גנבים באקדחים שלופים, נכנסו בו מאחור וביצעו מעצר לעיניי כל, זאת בזמן שחלק מהנהגים ההמומים מנסים להימלא מהמקום ללא הצלחה. צפו בתיעוד המטורף
מערכת ice | 
כביש 443 (צילום פלאש 90)
דרמה ענקית התרחשה היום (שני) בשעות הצהריים בכביש 1, אחד הכבישים העמוסים ביותר בישראל, זאת לאחר ששוטרים סמויים ביצעו מעצר לחוליה של גנבי רכב לעיניי כל, כאשר הם קפצו מהרכב עם אקדחים שלופים, בזמן שמכוניות מנסות להימלט מהמקום בעקבות הפאניקה שנוצרה, וחלק מהמכוניות התנגשו אחת בשנייה כשהנהגים נותרו בהלם מוחלט.
בתיעודים שעלו לרשתות החברתיות ניתן לראות רכב אותו ניסו לעצור השוטרים מנסה לברוח ומתנגש במכוניות אחרות. השוטרים, שככל הנראה המתינו לרכב, שלפו אקדחים וקפצו כולם על הרכב לתדהמתם של הנוסעים. 
אחד השוטרים ניפץ את שמשת הרכב בעוד רכבים נוספים ניסו להימלט מהמקום ללא הצלחה. אחרי מאבק, השוטרים הצליחו להשתלט על נוסעי הרכב ולעצור אותם. צפו בתיעוד המטורף:
 
האירוע החריג בכביש 1 מתווסף לאירוע נוסף שהתרחש מוקדם יותר בכביש 6, שם נעצר רכב עם 13 שוהים בלתי חוקיים, בו נמצאו אמצעי לחימה, כאשר על פי דיווחים בתקשורת, ברכב ההסעות שנתפס היה מחבל שתכנן לבצע פיגוע, ובזכות מידע מודיעיני שהגיעו לידי המשטרה והשב"כ, הם הצליחו לעצור אותו לסכל את הפיגוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה