רכב

מהפכה בציי הרכב: אלקטריאון כובשת את דטרויט בשיתוף פעולה חדש

אלקטריאון מרחיבה את פעילותה בארצות הברית: החברה הודיעה הבוקר לבורסה כי חותמת על שיתוף פעולה עם UPS ו-XOS להקמת פרויקט טעינה אלחוטית בדטרויט
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת אלקטריאון, המובילה בתחום תשתיות הכבישים החשמליים, הודיעה על חתימת הסכם משמעותי עם ענקית הלוגיסטיקה UPS ועם יצרנית הרכבים החשמליים XOS Trucks. במסגרת ההסכם יוקם פרויקט משותף בדטרויט, מישיגן, אשר יכלול התקנת מערכות טעינה אלחוטיות במחסן הלוגיסטי של UPS, לצד שימוש בטכנולוגיית הכביש החשמלי של אלקטריאון.
הפרויקט יתחיל לפעול כבר במהלך הרבעון האחרון של שנת 2024 וישלב את הפתרונות המתקדמים של אלקטריאון בטעינה דינמית וסטטית, במטרה לייעל את תפעול ציי הרכב של UPS. רכבי XOS, שיצוידו במערכות הטעינה של אלקטריאון, יוכלו לטעון את הסוללות שלהם תוך כדי נסיעה על הכביש החשמלי שהוקם על ידי החברה ב-2023 בשיתוף עם משרד התחבורה של מישיגן (MDOT).
הפרויקט המשותף יפעל במשך 12 חודשים וימומן בהיקף של כ-350 אלף דולר על ידי משרד מישיגן לניידות וחשמול עתידית (OFME) ומישיגן סנטרל (Michigan Central), מרכז לחדשנות בעולם הניידות ללא מטרות רווח. ההשקעה תכלול התקנה של עד שלוש עמדות טעינה אלחוטיות במחסני UPS, אינטגרציה עם רכבי XOS ותמיכה תפעולית ותחזוקתית לאורך תקופת הפרויקט. החברה חתמה בשבועות האחרונים על הסכמים נפרדים עם השותפים לצורך גיבוש הפרויקט; ההסכם עם UPS הוא ההסכם הראשי והוא קובע ומגדיר את אופי ומהות הפרויקט.
אורן עזר מנכ"ל אלקטריאון: "הכביש החשמלי במישיגן מייצר עניין רב ומציג יתרונות רבים. UPS הינה הראשונה להצטרף לכביש, מדובר בהבעת אמון מצד ענקית השילוח בטכנולוגיה של החברה. ציים תפעוליים הינם פלח שוק עצום אשר ירוויח ממעלות טעינה אלחוטית, דינמית וסטטית. אנו מאמינים שחברות נוספות יצטרפו בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה