רכב

מחדל ברכבת ישראל: מדוע מאות נוסעים הורדו על מסילה באמצע הדרך?

בעקבות אדם שנכנס למסילת הרכבת בתחנת הרצליה בניגוד לחוק ונפגע מרכבת חולפת, חלו שיבושים ועיכובים רבים בתנועת הרכבות. בערך באותה שעה, יצאה רכבת מתל אביב האוניברסיטה שעשתה את דרכה לכיוון הרצליה אך נתקעה בדרך. אחרי שעתיים, כל הנוסעים הורדו מהרכבת באמצע הדרך, על האבנים ובין המסילות, ונתבקשו להחליף רכבת: צפו בתיעוד
מערכת ice |  5
מחדל ברכבת ישראל (צילום טל הרוש)
אסון ברכבת ישראל: אדם אשר נכנס היום (רביעי) בשעות הצהריים למסילה בניגוד להנחיות בתחנת הרכבת בהרצליה, נפגע מרכבת שנסעה על המסילה במקום. בעקבות כך, חלים שיבושים ועיכובים רבים בכל תנועת הרכבות באזור המרכז והשרון.
בהודעה הרשמית של רכבת ישראל בנוגע לאירוע הקשה נכתב: "אדם אשר נכנס בניגוד להנחיות לשטח המסילה בתחנת הרצליה נפגע מרכבת חולפת. צוותי חירום והצלה נמצאים במקום. בשל האירוע חלים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור המרכז והשרון (קו החוף)". אלא שהכאוס האמיתי החל מאוחר יותר.
רכבת ישראל מורידה נוסעים על המסילה (צילום: טל הרוש)
רכבת ישראל מורידה נוסעים על המסילה (צילום: טל הרוש)
סמוך לניסיון ההתאבדות של אותו אדם בתחנת הרכבת בהרצליה, בשעה 15:05 יצאה רכבת מתחנת תל אביב אוניברסיטה, שאמורה הייתה לעבור בהרצליה, אך נתקעה באמצע הדרך בעקבות חסימת המסלול. אחרי כמעט שעתיים, שחררו את הנוסעים מתוך הרכבת, שהייתה אגב מפוצצת בילדים בשל החופש הגדול, לקראת רכבת חלופית שהביאו,  כאשר מאות הנוסעים הורדו בין האבנים והמסילות ונאלצו לעבור עם ציוד, ילדים על הילדיים וכו'. צפו בתיעוד:
 
בתמונות שהגיעו לידי מערכת ice ניתן לראות את הכאוס הגדול שהתרחש ברכבת, כאמור מאות נוסעים למעשה הורדו מהקרונות בהם היו תקועים כשעתיים ממש על המסילה באמצע הדרך, והועברו לרכבת אחרת שהגיעה למקום.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ומה עושה נכה על זקן ? אפריקה בנננה ישראל (ל"ת)
    מציאות 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אני מקנא
    מישהו קנאי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והמבין יבין
    סגור
  • 3.
    שלושה ימים ברצף שזה קורה... אבל מי סופר (ל"ת)
    נטע 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    המנכל הכי נמוך שהגיע לרכבת
    ציקו זאנה 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה זה שמביאים מנכ"ל. שמתעסק רק בחרא . ולא בניהול תקין . ככה אומרים עליו גם בחיל הים ובנמל אשדוד . בושה של מינוי הבית דחוף
    סגור
  • 1.
    מזעזע
    אביב 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה
    סגור