רכב

עומסי תנועה חריגים בתל אביב: זו הסיבה לפקקי הענק

מופע גיימינג ראשון מסוגו החל היום (21.8) עד מחר (22.8) להיכל מנורה בתל אביב ומביא איתו לא פחות מ-35 אלף חובבי גיימינג בשלושה סבבי הופעות שונים. לפיכך, נוצר כאוב סכבישים בתל אביב, כאשר הצטברו פקקי ענק שנמשכו שעות
מערכת ice |  2
עומס תנועה באיילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
גדולי הזמרים המצליחים ביותר בישראל מילאו את היכל מנורה, שהפך לבית לאמנים שנמצאים בשיא הצלחתם. לראשונה, "דה כהן" ו"מאסטר אוהד", שני צעירים בני 20, מביאים גם את עולם הגיימינג המצליח, לבמה הגדולה.
שני הכוכבים הצעירים מכרו למעלה מ-35,000 כרטיסים, למופע הגיימינג הראשון מסוגו בארץ, והיום (רביעי) בשעות הצהריים המופע יצא לדרך. אלא שמלבד חובבי הגיימינג שהגיעו לאירוע, מדובר בסיוט של ממש עבור עשרות אלפי נהגים שנסעו בשעות הצהריים בתל אביב ובעקבות המופע, נתקעו שעות בפקקי ענק קשים מאוד ובשיבושי תנועה בלתי נגמרים בעקבות הדוחק והעומס שנוצר בעקבות המופע, שנערך בשעות הצהריים - שיא העומס של היום על הכבישים בכל מקרה, ובו עשרות אלפי צופים.
השניים מארחים בישראל את אליפות ה"בראול סטארס" במופע ראשון מסוגו בהיכל מנורה ואל המופע יגיעו במיוחד מרחבי הגלובוס, כוכבי הגיימינג הגדולים בעולם להתחרות נגד הכוכבים מישראל. 
אבל אם חשבתם שכאן זה נגמר, כדאי שתחשבו שוב. למעשה, שלושה מופעים מתקיימים היום ונפרסים על פני רוב שעות היום, מה שיוצר לחץ אדיר. בנוסף, גם מחר, ה-22.8, ייערכו עוד שלושה מופעים של ה"בראול סטארס", שעשויים להבין לפקקי ענק ולעומסים כבדים - לתשומת לב הנוסעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שווה
    דידי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו כל דבר בארץ גם זה לא שווה את הכסף.
    סגור
  • 1.
    חשבתם פעם לעשות הגהה?? (ל"ת)
    אני 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור