רכב

ב-319 אלף שקל: זה הרכב החדש של אורי פפר ויעל גולדמן

יעל גולדמן ואורי פפר, הפרזנטורים החדשים של סובארו, מותג הרכב הוותיק והאמין בישראל, בחרו בסובארו אבולטיס. השניים הגיעו לאולם המסירות של יבואנית הרכב סמלת בתל אביב והתחדשו ברכב השטח המפואר של המותג
מערכת ice |  1
אורי פפר ויעל גולדמן (צילום אור גפן)
לא ויתרו על מחלקה ראשונה. זוג הפרזנטורים יעל גולדמן ואורי פפר התחדשו ברכב הפאר סובארו אבולטיס מבית סמלת, מדובר ברכב שמחיר הבסיס שלו נע סביב 319 אלף שקל בסך הכל.
יעל גולדמן ואורי פפר, הפרזנטורים החדשים של סובארו, מותג הרכב הוותיק והאמין בישראל, לא יכלו לוותר על סובארו משלהם. השניים הגיעו לאולם המסירות של יבואנית הרכב סמלת בתל אביב והתחדשו בספינת הדגל של המותג, רכב השטח המפואר סובארו אבולטיס.

האבולטיס הוא רכב משפחתי, SUV אמיתי 4X4 בעל 7 מקומות ישיבה, מרווח מאוד, שנותן תחושה של נסיעה מחלקה ראשונה בדרך למקומות חדשים ומיוחדים. הזוג המצליח, הידוע באהבתו לטיולים ברחבי הארץ יוכלו בקלות ובנוחות להושיב את הילדים בכיסאות העור היוקרתיים, להעמיס ציוד רב ואפילו להכניס את הכלבה מבלי להצטופף.
השניים הזמינו את דגם האבולטיס LUXURY בצבע לבן עם 7 מושבי עור בגוון חום כאמל, תאורת אווירה יוקרתית בקונסולה, גג נפתח פנורמי חשמלי וכמובן עם מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם, הפועלות בסינרגיה מושלמת על מנת לסייע לנהג למנוע תאונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יודעת למה הזוג הזה דוחה אותי
    מונה ניקה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כי הם לא השמיעו ציוץ על החטופים ונותנים דוגמא לכמה רקובים יכולים להיות בני אדם כשזה מגיע לכסף או ערבות הדדית. בהמות.
    סגור