רכב

מכה לנהגים בישראל: אלה הכבישים המרכזיים שנחסמים היום לתנועה

בשל צפי להפגנה בקרית אונו, הכבישים המרכזיים בעיר ובאזור ייחסמו לתנועה, במשטרה צופים עומסים כבדים מאוד. הסדרי התנועה המלאים לפניכם
מערכת ice |  1
פקקים (צילום פלאש 90)
משטרת ישראל הוציאה הבוקר (שני) הודעה לציבור הנהגים בישראל, על חסימות כבישים והסדרי תנועה, זאת בשל הפגנה שצפויה להעירך בעיר קריית אונו.
בהודעת שיצאה מאגף התנועה של משטרת ישראל נכתב: "בשל צפי להפגנה להלן הסדרי התנועה: רח' יעקב דורי בקרית אונו חסום מרח' המלך שלמה ועד רח' לוי אשכול. לא תתאפשר כניסה ליעקב דורי דרך רח' נחל שניר ולא דרך רח' נחל גמלא. קיים צפי לעומסי תנועה בכביש 461 בצומת "בית בפארק" ועד צומת מסובים בשני הכיוונים. נחסמה הפנייה מרח' מבן גוריון לרח' יעקב דורי.
ממשטרת ישראל נמסר בעקבות הצפי לשינויים בהסדרי התנועה באזור קרית אונו כי "שוטרי משטרת התנועה נמצאים במקום ומבצעים הכוונת תנועה. אנו ממליצים לציבור לנסוע בדרכים חלופיות ולהתעדכן כל העת".
עוד נמסר מטעם משטרת ישראל: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק, יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיאמתם עם שקמה והמפקירים את הנשק? (ל"ת)
    מודאג 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור