רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: הקו של הרכבת הקלה בדרך להיפתח

עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, הודיעו על התחלת העבודות והסדרי התנועה בדרך חברון, זאת לקראת הקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה בעיר. אלה הסדרי התנועה המתוכננים
מערכת ice |  1
הרכבת הקלה בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, מודיעה היום (חמישי) על התחלת העבודות והסדרי התנועה בדרך חברון, זאת לקראת הקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה בעיר, שיביא לבשורה של ממש בקרב הנוסעים בתחבורה הציבורית בעיר, ועשוי גם להקל על העומסים בעיר הבירה.
עיריית ירושלים מסרה כי החל מיום ראשון, 4/8, ובמשך כ-4 שבועות, יבוצעו עבודות להסרת תשתיות קיימות במפלס הקרקע (עמודי חשמל וכו') לאורך המפרדה שבין צומת אשר וינר לצומת יס פלנט.
על פי עיריית ירושלים, בשלב זה, לא צפויים שינויים במסלולי הנסיעה הקיימים, אך בהמשך העבודות אכן ישפיעו גם על הקווים הקיימים של הרכבת הקלה בעיר. למעשה, לאחר השלמת השלב הראשון, יבוצעו עבודות לפירוק המפרדה הקיימת לאורך דרך חברון, על מנת  לאפשר את הרחבת הכביש והקמת תוואי הרכבת הקלה.
במסגרת שלב זה, יחולו שינויים בהסדרי התחבורה הציבורית: המסלול הייעודי לתחבורה ציבורית בין צומת אשר וינר לצומת יס פלנט יבוטל. הפעלת נת"צ חד כיווני חדש מכיוון מרכז העיר לכיוון שכונת גילה בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכבת
    יאיר 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי עד 15שנה לא יהיה רלבנטי
    סגור