רכב

זוועה בתחבורה הציבורית בישראל: קטינים תקפו נהג שלא הסכים לעשן

שוטרי תחנת ראש העין עיכבו 3 קטינים כבני 14 בחשד לתקיפת נהג אוטובוס ציבורי הבוקר בעיר, אחרי שעל פי החשד מנע מאחד מהם לעלות לאוטובוס עם סיגריה דולקת, ובתגובה הוא וחבריו החלו לתקוף את הנהג ולבצע ונדליזם באוטובוס הכולל גרימת נזק למגבי החלון, לדלת האוטובוס ושבירת המראה
מערכת ice |  1
משטרה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
שוב מקרה של אלימות בתחבורה הציבורית בישראל: שוטרי תחנת ראש העין עיכבו הבוקר (שישי) 3 קטינים כבני 14 בחשד לתקיפת נהג אוטובוס ציבורי הבוקר בעיר. על פי החשד, אחד מהקטינים ביקש לעלות לאוטובוס עם סיגריה דולקת ולאחר שהנהג סירב לעלותו החל הקטין ושני חבריו לתקוף את הנהג ולבצע ונדליזם באוטובוס הכולל גרימת נזק למגבי החלון, לדלת האוטובוס ושבירת המראה.
נהג האוטובוס עצר מול תחנת המשטרה בעיר, הוריד את הנוסעים והגיש תלונה בתחנה. שוטרי התחנה כאמור עיכבו לחקירה את 3 הקטינים תושבי אלעד, עמנואל ובני ברק ובסיום חקירתם, בהתאם לממצאי החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי המאבק באלימות נגד נהגי אוטובוסים עולה שלב. בקרוב יותקנו מחיצות מגן משופרות ובטיחותיות יותר לנהגים בכל האוטובוסים החדשים שיעלו על הכביש בישראל. זאת, במסגרת תכניתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, להגביר את ההגנה על הנהגים מפני אלימות של נוסעים.
בשנה האחרונה חל גידול של עשרות אחוזים במעשי האלימות שבוצעו כנגד נהגים של התחבורה הציבורית, בכל רחבי הארץ. חלק מהנהגים חוו תקיפה פיזית על ידי נוסעים, חלק אחר דיווח מקרי אלימות מילולית מצד הנוסעים. חלק גדול מהנהגים דיווח על תחושת חוסר ביטחון בעת עבודתם.  
המחיצה החדשה מבוססת על התקינה האירופית העדכנית ביותר, וכוללת מרכיבים נוספים של דרישות ייחודיות לישראל. מעתה נדרש כל יצרן המעוניין לייבא אוטובוסים לישראל, וכן חברות ישראליות המייצרות מרכבי אוטובוסים המורכבים על שילדה מיובאת מחו"ל, להעביר למשרד התחבורה מפרט ואבטיפוס של מחיצת המיגון, ורק לאחר בחינה ואישור של המשרד ניתן לשווק את הדגם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוגמא לחרדים הפטורים משירות המדינה בחסות בנימין נתניהו (ל"ת)
    אזרח חרד לארץ ישראל 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור