רכב

מהפכה בנתיבי איילון: זה מה שהנהגים צריכים לדעת

העבודות לסימון נתיבים במסגרת הסדרת נתיב מהיר בכביש 20 לנוסעים לצפון, שיימשכו בימים הקרובים ומבוצעות ממחלף צומת חולון ועד מחלף השלום, החלו רשמית
מערכת ice |  6
צילום shutterstock
על פי עדכון שנמסר הבוקר מחברת נתיבי איילון לנהגים בישראל, הבוקר (רביעי) החלו עבודות סימון נתיבים במסגרת הסדרת נתיב מהיר בכביש 20 לנוסעים לצפון, שיימשכו בימים הקרובים ומבוצעות ממחלף צומת חולון ועד מחלף השלום.
מטרת העבודות היא להיערך לשלב ההקמה האחרון במסגרת פרויקט "הנתיבים המהירים". הנסיעה על הנתיב המסומן עודנה מותרת לתחבורה ציבורית ורכבים פרטיים עם 3 נוסעים ומעלה כפי שמופיע בשילוט בצידי הכביש. 

כחלק מהעבודות הוגדרו אזורי ההשתלבות אל ומהנתיב השמאלי המסומן והן כעת אפשריות לאורך הציר ב-3 נקודות כניסה ובסימון קו הפרדה לא רצוף: תל גיבורים, לה גארדיה והשלום. הנסיעה ביתר הנתיבים מתאפשרת כרגיל. 
בשבועות הקרובים נתיב זה ייסגר לתנועת כלל הרכבים למשך מספר חודשים כחלק מעבודות ההנדסה הסופיות בפרויקט להפיכתו לנתיב מהיר מנוהל ומתקדם. נתיבי איילון היו חסומים כמה פעמים לאחרונה בשל העבודות בסמוך למחלף משה דיין במתחם האלף של ראשון לציון.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מה שיהיה שם
    יובל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המהפכה היחידה באיילון זה שלפיד וחבותו הקומוניסטים שולטים על הכנסות והיציאות וכל נהג יצטרך בעתיד לשלם להם אגרה כדי שיאפשרו לו לנסוע שם כמו כביש אגרה פרטי
    סגור
  • נראה לי שהתבלבלת
    אלכס 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיוכל להכנס לנתיב הזה יהיו היהלומים של מירי רגב
    סגור
  • לא שווה תגובה (ל"ת)
    מחמוד גבעת משיח 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה שווה הנתיב אם אני לא שולטת בו? (ל"ת)
    מירי רגב 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נתיב המהיר
    חזי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה זה שווה שאי אפשר להכנס לנתיב המהיר מצומת חולון, מה זה שווה שכל המכוניות נכנסות לנתיב המהיר? נוסע אחד שני נוסעים או אם בכלל שלכיוון דרום אין + והנתיב מלא במכוניות פרטיות???? מה זה שווה לתחבורה ציבורית???? תמשיכו להשקיע מיליונים על ריק. תשימו מצלמות שוטרים משהו!!!!
    סגור
  • צודק
    מןטי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכן אין מצלמות ושוטרים !!!! עבריינים חוגגים וזה מגוחך!
    סגור