רכב

מכה לנהגים בישראל: אחד הכבישים העמוסים במדינה נחסם לתנועה

במהלך הפגנות למען החזרת החטופים, כביש 4 באזור כפר סבא נחסם לתנועה תוך הדלקת צמיגים בוערים על הכביש. במקום נוצרו פקקי ענק, המשטרה מנסה לפנות את המפגינים ו-9 מהם עוכבו לחקירה
מערכת ice | 
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
שוטרי תחנת כפר סבא הגיעו הבוקר (רביעי) לאירוע מחאה בכביש 4, אחד הכבישים העמוסים והמרכזיים ביותר במדינת ישראל, במסגרתו חלק מהמפגינים הפרו על פי החשד את הסדר הציבורי, תוך פגיעה בהסדרי התנועה על ידי חסימת הכביש באמצעות צמיגים בוערים.
בתוך כך, המשטרה הודיעה כי היא עכבה לחקירה 9 חשודים במעורבות וציר התנועה נפתח מחדש למען בטחון משתמשי הדרך. ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי, שיבוש הסדרי התנועה וסיכון כלל משתמשי הדרך".
כזכור, רק לאחרונה, במהלך ההפגנות למען החזרת החטופים, חברת הכנסת נעמה לזימי טוענת כי היא הותקפה באלימות קשה מאוד על ידי השוטרים. לזימי העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה בו היא כתבה: "בן גביר, אותנו אתה לא תעצור. השליחים של השר לביטחון פנים בממשלת נתניהו חנקו אותי, משכו לי בשיער, בעטו בי - וזה כלום לעומת האלימות שאזרחים חווים פה בכל הפגנה מאז מינוי בן גביר לשר".
"הותקפתי בידי המשטרה, לא בפעם הראשונה והבושה שלי היא רק על כך שלצדי היו בני משפחות חטופים שהותקפו גם הם, במה שהפך  לדרך קבוע. זו משטרת שלטון ולא משטרת ציבור, אבל הם לא יפחידו אותי, אותנו. נמשיך להיאבק על החטופים והדמוקרטיה: קוראת לציבור שלא לחשוש, זה מאבק על דמותה של המדינה. בואו".
לסיום כתבה: "וזה משוגע שדוברות המשטרה מצדיקה שוטר שמשך לי בשיער באופן אלים ואגרסיבי תפס אותי בפנים וחנק אותי. דוברות בשירות דיקטטורה ושר כהניסט. אין דרך אחרת להסביר את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה