רכב

ששון איפרם שאולוב מתחדש בצעצוע חדש: מה רכש ב-320 אלף שקל?

ששון איפרם שאולוב, אחד הכוכבים העולים בשמי המוזיקה הישראלית, קוצר את פירות ההצלחה ומתחדש בצעצוע חדש ויוקרתי במיוחד - רכב ב.מ.וו בשווי של 320 אלף שקל
מערכת ice |  1
ששון איפרם שאולוב (צילום מתוך ויקיפדיה)
ששון איפרם שאולוב, אחד הכוכבים העולים בשמי המוזיקה הישראלית, קוצר את פירות ההצלחה ומתחדש בצעצוע חדש ויוקרתי במיוחד - רכב בשווי של 320 אלף שקל.
על פי הפרסום היום (שני) ב"ערב טוב עם גיא פינס", הזמר המצליח בן ה-21, שכבר הספיק למלא לאחרונה את היכל מנורה מבטחים בשתי הופעות שונות, רכש לעצמו לאחרונה רכש פאר מטורף מסוג ב.מ.וו (BMW) בסכום מטורף של 320 אלף שקל.
כזכור, לאחרונה נודע כי הכוכב העולה של התקופה הקפיץ את המחירים להופעה פרטית שלו, ואחרי שרק לאחרונה הוא לקח 40 אלף שקל, כעת נודע כי הוא הקפיץ את המחיר ב-10 אלף שקל והמחיר להופעה פרטית שלו עומד על 50 אלף שקל פלוס מע"מ.
איפרם שאולוב התפרסם החל בזכות פרסום סרטונים ויראליים שכללו גרסאות כיסוי לשירים שונים. בשנה שעברה הוציא את הסינגל "משהו אמיתי בעיניים", שהיה ללהיט הפריצה של שאולוב והגיע לחמישייה הפותחת במצעדי הפזמונים.
השיר זכה בשנה האחרונה לפופולריות עצומה והפך לאחד מהמושמעים ביותר בתחנות הרדיו, ביוטיוב ובספוטיפיי, וכך הביא את שאולוב ללב המיינסטרים הישראלי. שאולוב מתחזק כמה חשבונות ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים. לאחרונה שיתף פעולה בשיר "הדם שלי" עם הזמרת אודיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאול
    קרדאי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר אמבטיות איזה זמר עולה פתאום כולם נהיו זמרים מקסימום יכול להשאיר אותנו לבד
    סגור