רכב

הרכב שישתלט על כבישי ישראל? SUV חדש ב-199,900 שקל

XPENG משיקה בישראל את  G6 Coupe SUV החל מ-199,990 שקל, מבוסס על ארכיטקטורת טכנולוגיה SEPA2.0 מתקדמת. מייצג את חזון XPENG לרכבי EV חכמים מהדור הבא  
מערכת ice | 
XPENG (צילום XPENG)

freesbe יבואנית XPENG, מותג הרכב החשמלי החכם מהמובילים בסין, שהושק בישראל לפני פחות מחצי שנה משיקה היום את G6 Coupe SUV,  הדגם הראשון של החברה המבוסס על ארכיטקטורת הטכנולוגיה המתקדמת SEPA2.0, מצויד במערכת XPILOT, פתרון ADAS מלא של XPENG ו-XPower מערכת הכוח 800V ופלטפורמת SiC גבוהת מתח, יחד עם טכנולוגיית ייצור צינורות גוף מולחמים מתקדמת בקידוד גוף אלומיניום משולב קדמי ואחורי וטכנולוגיית אינטגרציה של סוללה.

״ה-G6 מייצג את המחויבות שלנו לחדשנות טכנולוגית ומאשר את משימתנו להוביל את המהפכה בתחום הניידות" אמר הי אקסיאופנג, יו"ר ומנכ"ל  XPENG, ״אנו מאמינים שמפתח הטכנולוגיה שלנו והחזון להביא טכנולוגיות מהפכניות לשוק הצריכה ממקמים את XPENG כמובילה בתחום ומובילה בשביעות רצון הלקוחות".
 



ה-XPENG G6 מצויד במערכת XPILOT, פתרון ADAS המופעל על ידי רשת ויזואלית נוירונית-בינארית ראשונה בעולם בשםXNet-. ה G6 מצויד ב-29 חיישנים חכמים וכוח חישוב כולל של עד 508TOPS משני שבביNVIDIA DRIVE Orin-X, תכונות מתקדמות אלו מאפשרות לרכב ויזואליזציה של תנאי כביש פנורמיים בזמן אמת ולנהוג בסצנות נהיגה שונות. באמצעות מערכתXPILOT  השיגה XPENG את הצורה האולטימטיבית של ADAS לפני שנהיגה אוטונומית מלאה מתקיימת.

והמחירים? גרסת הסטנדרט נשמרה בסוד עד ההשקה ועומדת על 199,900 שקל בלבד, מחיר נמוך מאוד ביחס לשוק לרכב SUV, גרסה מתקדמת יותר עולה 224,900 שקל וגרסת הפרפורמנס תעלה 254,900 שקל עם כל התוספות.


הדר אביטל, מנהל מותג XPENG בפריסבי ״אקספנג הוסיפה דגם שלישי למגוון האירופי שלה ועכשיו גם אצלנו בישראל, הG6  הינו קופה SUV חכם שנוחת היישר ללב של הקטגוריה הפופולרית ביותר בארץ ובעולם, זאת אחרי שרכבי המותג הקודמים הוכיחו עצמם כאן והפכו להצלחה גדולה. לרכב החדש יש את כל התכונות לזכות בליבם של הנהגים, הודות לטעינה במהירות גבוהה, עיצוב קלאסי, מגוון תכונות ייחודיות ומערכת בטיחות מתקדמות, כל זאת ועוד בשתי תצורות הנעה ועם מחיר התחלתי ראוי״

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה